nfsmw error :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

eraser.be

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
ik krijg steeds dezelfde error als ik need for speed most wanted wil opstarten die ik onlangs heb gekocht de error is. : plaats de juiste dvd, klik op OK en start het programma opnieuw.
heb al geprobeerd om nocd crack te gebruiken maar het heeft geen effect.
Wat zou ik hier aan kunnen doen ?
alvast bedankt.

Heb je toevallig een virtuele cd/dvd-rom aangemaakt met Alcohol120% of Deamon tools?

nope niet dat ik weet, wat zou ik moeten doen als dit wel is gebeurt. ?

Laatst bewerkt:
Als je de genoemde programma's niet gebruikt, hoef je ook niets te doen. Heb je het probleem al aan de winkel voor gelegt?

neen heb ik niet maar er zit een key bij dus kan ik hem niet terug ruilen :s
maar ik ken alcohol120% (vriend vn me had het n keer gebruikt op mn pc ) maar weet niet of het hier aan ligt (zou dat kunnen ??)

Je hebt hem gekocht, en je krijgt toch die melding?

Kan je de dvd van Most Wanted in een andere drive doen en dan nog een keer proberen?
En is de dvd wel schoon en zitten er geen krassen ed. meer op?

Je twee topics even samengevoegd. Voor een volgende keer 1x je vraag stellen is voldoende.
maar ik ken alcohol120% (vriend vn me had het n keer gebruikt op mn pc ) maar weet niet of het hier aan ligt (zou dat kunnen ??)
Staat Alcohol120% nog steeds geinstalleerd?

en er zijn totaal geen krassen op de dvd, en er is ook niks mis met de drive want die gebruik ik ook nog en die bolt perfect. voor alle cd's en dvd's tot nu toe (behalve voor nfsmw dus.. :s)

Staan alleen werkelijke(fysieke) cd/dvd speler/brander in Verkenner of is er nog een extra drive aanwezig?

Zet alle mount opties van alle programma's van virtuele drives uit.
Alle virtuele spelers van Alcohol, evt van Deamon Tools enz.
Misschien dat MW die ziet, en dan die melding geeft ivm met evtentuele gemounte drives.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan