Nfsu 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hallo mensen
ik ben op 67 % en kom nu niet verder omdat ik geen races meer krijg!! hoe kan dat?

Groetje Nölleke Reijers

Probeer eens te racen tegen al die getunede wagens die rondrijden.

heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet ik heb ook al de laatste auto die ik kreeg gepakt (helpt ook niet:confused:

Heb je ook al upgrades gehad van die rond rijdende getunede auto's?
De special events ook gedaan?

Ook de hoogste upgrades gekocht die geunlockt zijn?

Laatst bewerkt:
ik snap niet wat je bedoeld kun je het in je eigenwoorden vertellen?

Geplaatst door reijers
ik snap niet wat je bedoeld kun je het in je eigenwoorden vertellen?
Dit waren m'n eigenwoorden.:confused:
Goed nog maar eens proberen in andere woorden.:)

Je kunt in de Shops(winkels), van alles kopen om je auto mooier en beter te maken.(upgrades)
Door te racen, wordt er steeds weer iets nieuws vrij gegeven(geunlockt).
Dus mijn vraag was of je alles hebt gekocht van het hoogste verbeterings niveau?
Je auto krijgt een aantal sterren, dit kun je verhogen, door steeds weer iets mooiers te kopen.

In de stad kun je andere mooie auto's uitdagen, als je die af weet te schudden krijg je geld.
Soms kun je als je wint ook dingen voor je auto krijgen.
Heb je dit al gehad?

Welke delen van de stad zijn bij jou al vrij gegeven?

Laatst bewerkt:
Ik had dit ook bij 67% en toen waren er nog wat verborgen races die ik kon doen, en mijn auto had niet nog niet alle upgrades geinstalleerd.

ik heb nog niet alle nieuwe dingen zoals verbredings kids. maar ik heb al zo'n 50 auto's uitgedaagt en gewonnen maar ik krijg er geen nieuwe dingen van :confused:

ik heb het hele land al afgereden maar kan geen verborgenraces vinden weet je mischien een plek waar er een kan liggen?

Ik heb nu twee keer speciale upgrades gehad, van auto's die ik uitgedaagt heb.
Aparte spoiler en engine.

Inderdaad zal je ook de verborgen races moeten doen.

Hotel plaza moet er eentje zijn.
Ik weet zo ff niet precies waar.

weet je een plek waar er een zou kunnen liggen?
Eigenlijk overal wel, de precieze locatie weet ik ook niet, maar ze zijn niet echt verstopt dus het moet makkelijk te vinden zijn.

zit ook vast met nfsu2, heb het vanmorgen voor sinterklaas op gc gekregen:d en zit nu al op 6 percent. maar nu zitten er zon paar races tussen op min map die ik heb uitgespeeld, maar ze verdwijnen niet:s, wat moet ik doen?

Het is bij NFSU2 zo dat je races hebt die niet op de kaart staan. Ook heb je races die van de sponsor moeten (kruisjes), outruns en heb je races met een suv. Daarnaast heb je races op circuits (URL).

Je krijgt in het spel een sponsorcontract. Hierbij heb je verschillende eisen. BV. 3dvd covers, 30 racewedstrijden winnen, 3 kruisjes winnen en 5 URL. Zodra je dit hebt gehaald ga je over naar een nieuwe stage.

Maar als je de URL,s als aller laatste doet kun je meer wedstrijden rijden. Dan haal je i.p.v. de 30 races er bv. 38. hierdoor speel je een hogere percentage van het spel.

Ik heb zelf niet veel tijd dus ben nog maar in het begin van stage 5, maar al voorbij de 67%:p

(dit is geen antwoord voor Skelle:confused: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan