nfsu2 106

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
hij krijg ik een p 106 in het spel ik heb dan nu een getunde 206 maar wil een 106 how to get tnkxs

Volgens mij zit die gewoon niet in het spel.:confused:

ja maar jullie hebben waaarschijnlijk de noord amerikaanse versie (download versie dus) de 106 en corsa zit alleen in de eurpese versie ;)

Waarschijnlijk moet je eerst zoveel procent v/h spel uitgespeeld hebben voor je een andere wagen kunt kiezen.
Je gaat trouwens wel achteruit hoor, een 106 ipv een 206:D

Geplaatst door EmAaErkA
Waarschijnlijk moet je eerst zoveel procent v/h spel uitgespeeld hebben voor je een andere wagen kunt kiezen.
Je gaat trouwens wel achteruit hoor, een 106 ipv een 206:D

nee dat maakt niet uit ik heb vrienden die hebben een 100% complete save game ingedaan en hij zit er niet in je hebt de europese versie nodig :)

Ik heb hem uitgespeeld, maar de 106 komt inderdaad niet voor in de Amerikaanse versie.
Gelukkig niet.:p

waarom jammer gnoeg niet ?? ik wil hem graag hebben inplaats van die stomme honda's achterlijke dingen en ik wil ook die opel corsa

Geplaatst door sponsje
ik wil hem graag hebben inplaats van die stomme honda's achterlijke dingen en ik wil ook die opel corsa
Omdat ik die "kleine bakkies" niet lekker vind rijden.:p
(dat is natuurlijk persoonlijk;))

Meningen verschillen gelukkig, maar ik ga slapen slaapse mensen ZzZzZz

Geplaatst door crash

Omdat ik die "kleine bakkies" niet lekker vind rijden.:p
(dat is natuurlijk persoonlijk;))

In NFS:U deel 1 reed ik alleen maar met de Peug. 206. Dat was de enigste auto (oke, naast de Ford Focus) waarmee je lekker kon ''hoeken'' oftewel erg scherp door de bocht gaan.

Die grotere auto's zwabberen veels te veel en daar hou ik niet van. :D

Geplaatst door Muurhond
In NFS:U deel 1 reed ik alleen maar met de Peug. 206. Dat was de enigste auto (oke, naast de Ford Focus) waarmee je lekker kon ''hoeken'' oftewel erg scherp door de bocht gaan.
In NFSU 1 reed/rij ik met de Honda civic, geen probleem met zwabberen.:p
In NFSU2 ben ik ook begonnen met de Honda Civic, toen de Celica vrij kwam heb ik die genomen en de game daarmee uitgereden.

Ommet de auto's uit de andere versie (Amerika of europa) te kunnen spelen kun je hier (met dank aan Pretender) de car changer downloaden. Je moet wel met een van de bijgeleverde savegames spellen, en dat is dus vanaf de eerste stage opnieuw spelen.

dat wou ik nouw net vragen zijn er dan geen mods te downloaden
voor die wagens

maar ik vind die 106 gewoon melig die had je niet in het eerste deel van nfsu daarom wil ik die ook uit spellen !! :P

heej bedankt allemaal he

de mazllll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan