NFSU2 Auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pancamo

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Ik heb laatst Need for speed Underground 2 gekocht. En een vriend van mij heeft hem gedownloadt van interent, ik heb dan de europse versie en hij waarschijnlijk de amerikaanse versie. Maar hij heeft 2 andere auto's dan ik, ik heb de peugeot 106 en de opel corsa, hij de honda civic en de acura rsx geloof ik. Nu las ik op internet dat dat kwam door die landen verschillen. Weet iemand toevallig of je de honda civic en de acura rsx toch in de europse versie kunt krijgen? (dat kon ik namelijk niet vinden. Ik rij namelijk liever in een honda civic dan in zo'n stomme peugeot;).

pas maar op je kunt zo de peugeot spelers in het harnas jagen en dan krijg je mooi geen antwoord. ;)

pas maar op je kunt zo de peugeot spelers in het harnas jagen en dan krijg je mooi geen antwoord.
Ok , dan stel ik de vraag wel anders :), Ik speel nu al de hele tijd met de peugeot, omdat het zo'n mooie auto is, maar ik zou wel is willen proberen of de honda civic net zo fantastisch rijd als de peugeot, weet iemand hoe dat moet?:cool:

Mischien kun je de map met die auto erbij zetten in de map "Cars".
Ik weet niet of dit, dan in de game toegankelijk wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan