nfsu2 gaatr erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
het spel nfsu2 gaat op mn computer egt super langzaam ik moet iedere keer bij het laden zon 5 minuten wachten(en dan staat die op de laagste grapichs). mn computer is een pentium 3 en 933 mhz, een kloksnelheid van 128 mb. er zit een videokaart :winfast geforce 256 32 mb in.
ik dnek dat het aan de video kaart licht.. wat voor een video kaart zou ik er anders in moeten doen . en kan het misschien door iets anders komen???

Ik denk dat het komt omdat jij net op de minimum systeemeisen van het spel zit, ik zag al dat dat pentium 933 is met 128 mb geheugen en 32 mb videokaart.

Minimum systeemeisen zijn meestal nie helemaal aan te raden. Dit is echt het minimum, maar vaak werkt het met die configuratie gewoon superslecht en moet je veel detail afzetten wil je het ook maar een beetje speelbaar maken.

Het is meer een combinatie van alles, alles zit op de minimum systeemeisen van het spel. Zou best kunnen op moment dat je snellere videokaart hebt dat het wel iets beter loopt, maar verwacht daarmee nog geen wonderen

jawel, dat proberen we je uit te leggen. Met de minimum systeem eisen moet je elke optie in het spel maar beter op de laagste stand zetten, als jij nu een betere CPU, RAM en Video kaart had hoefde dit allemaal niet :)

Geplaatst door Gaara
jawel, dat proberen we je uit te leggen. Met de minimum systeem eisen moet je elke optie in het spel maar beter op de laagste stand zetten, als jij nu een betere CPU, RAM en Video kaart had hoefde dit allemaal niet :)

Dan nog, met alleen een betere videokaart hoef je nog geen wonderen te verwachten zoals ik al zij. Het is gewoon een combinatie van alles, dus wil je het goed werkend hebben dan moet je echt wel meer vernieuwen dan alleen videokaart ben ik bang

maar als k er een nieuwe video kjaart in zouw zetten wat voor ene zouw dat moeten zijn??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan