NFSU2 met gamepad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
1.582
Wie o wie kan mij helpen,

Speel nfsu2 sinds kort, en wil dit graag spelen met een gamepad! Dit gaat, maar niet van harte.
Ik kan namelijk nergens de gamepad instellen (volgens mij) en zou dit graag willen doen. Wel wordt ie standaard ingestelt, maar dit is te weinig. Bijv. throttle en brake zijn ingestelt, achteruitkijken is ingestelt en de camera positie is ingestelt, DE REST NIET! Wil toch graag mn handbrake instellen enzovoort... Weet iemand hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? Met het toetsenbord spelen is zwaar irritant!

HELLUP....
 
In de Control-opties van het spel kan je de knoppen toewijzen.
 
En dit werkt dus niet :confused: ! Kan idd primaire knoppen toewijzen (toetsenbord) en secundaire knoppen toewijzen, maar bij secundaire reageert ie niet als ik mijn gamepadknoppen indruk! Ja of ik moet iets verkeerd doen hoor, maar volgens mij niet... Of het moet ergens anders kunnen?!
 
Staat ie wel op ''Gamepad'' o.i.d en niet op ''Keyboard''?

Overigens kan ik in de demo niet alle knoppen van mijn stuurtje toewijzen. Misschien een bug.
 
Waar zet ik m op gamepad dan, want heb dat nog niet gezien namelijk, dat ik daartussen moest kiezen! D8 dat secundaire voor de gamepad was:confused:
 
Als je bij de optie voor het keyboard bent, kun je waar "keyboard" staat, met het pijltje op joypad zetten.
Dus boven in beeld.
Ik heb zelf hier de knoppen voor m'n playstation controller kunnen instellen.(op de pc)
 
Heb net ff gezien. Je hebt alleen maar de keuze uit Keyboard Configuration.

Vaag dat je daar dan ook je gamepad-knoppen moet instellen. Ik moest hier me stuurtje instellen en dat gaat natuurlijk voor geen meter. Dit is dan wel de demo, maar de full heeft blijkbaar ook alleen maar deze optie? :confused:
 
Heb het al gevonden, gewoon niet goed gekeken! :eek: Het is zoals crash zei, de bovenste balk een keer naar rechts drukken:D ! Stom, stom, stom, maar goed we zijn er weer uit! Bedankt guys...:thumb:
 
Ik moest voor de Playstaion controler de knoppen instellen, anders werkte het menu niet en ik moest met de besturing gas geven, nu kan ik daarvoor het kruisje(gas) en het vierkantje(remmen) gebruiken.:)

Verslavende game.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan