niet 1 van de 8 usbpoorten doet het meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

blindeDanny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Hallo beste Helpmij`ers.
`N vriend van mij heeft `t volgende probleem:zijn comp.op zo`n handig verrijdbaar tafeltje stoot ergens tegenaan en de ps2stekker van z`n toetsenbord breekt af.Nieuw toetsenbord gehaald,software geiinst.(usb en ps2-verloopstuk) en doet dus niets.Internet doet het ook niet meer,ook usb met ethernetadapter.Muis doet `t wel(ps2).Systeemherstel gedaan;niets...nieuw pci-kaartje ingebouwd met 4 usb-uitgangen;niets....Alle usbdingen verwijderd in app.beheer:niets....In het logboek de volgende fouten:"w32time",IPNATHLP" en sisoftsandra heeft `t over"smbus/i2c/bmb die niet aanwezig is"
Ik kan dus ook niet in het BIOS komen,misschien is daar iets in te stellen.
Resumerend:geen een van de usbpoorten(2 voor en 6 achter)doet meer iets,maar geen uitroep-of vraagtekens in app.beheer.
Ik zie het niet meer,graag advies
Vr.Gr.Danny
Systeem:Targa comp.,2.7ghz,winXPhome

Welkom op Helpmij.:)

<strike>Je zegt nieuw moederbord en software geinstalleerd, maar hebt je ook Windows schoon geinstalleerd?</strike>

Laatst bewerkt:
Geplaatst door crash
Welkom op Helpmij.:)

Je zegt nieuw moederbord en software geinstalleerd, maar hebt je ook Windows schoon geinstalleerd?

@crash Ik weet het is al laat,Geen MB maar een Letterbord

Afijn,na `n nachtje er over geslapen te hebben...
Waar kan dit aan liggen?Is er misschien toen dat stekkertje van het toetsenbord afbrak sluiting geweest?Bij die ps2 ingang of op het mobo?
Waar kan ik evt.nog naar kijken?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Vr.gr.Danny

Volgens mij is het moederbord ,daar waar de aansluitingen van muis en toetsenbord en USB aansluitingen kapot!!!
Door de opduvel wat solderingen los!
Denk dat het een nieuw Mobo wordt!

Zou best kunnen,bandit,maar is daar dan niet ergens een vermelding van te vinden in het systeemfoutenlog of van sisoftsandra op die vermeldingen na die in mijn 1e post staan??Vind het allemaal nogal summier....vlgs mij speelt het mobo een heel belangrijke centrale rol in een pc dus ik dacht dan ook aan foutmeldingen tijdens het opstarten oid....voor de rest draait ie als een tiet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan