Niet-actieve systeemprocessen op >95%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutger V

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2003
Hallo, ik heb dit probleem vaker op deze site gezien, maar ben met behulp van jullie oplossen zelf niet tot een oplossing gekomen. Sinds kort is zijn "Niet-actieve systeemprocessen" bezig >95% van mijn CPU op te 'vreten'. Hierdoor werkt, zoals je begrijpt, alles niet even snel (al heb ik AMD 2600+, 2x512 MB). Ik heb via internet op virussen (via housecall) gescand + Ad-aware 6.0 geinstalleerd en uitgevoerd (hier vond hij wel enkele problemen maar na verwijdering kon hij niets meer vinden). Toen ik McAfee installeerde, bleef mijn pc vastlopen nadat ik hem opnieuw opstartte...veilige modus deed 't niet meer, en via via toch weer aan de praat gekregen...maar in principe kon hij met housecall al geen virussen vinden. Ik hoop dat iemand weet wat ik hieraan kan doen....mijn inziens is mijn pc nog steeds geinfecteerd....BVD, Rutger

Niet aktief betekend dus dat je pc dus maar voor 5% belast wordt.

Niet aktief zegt in feite al genoeg. Als jij niet aktief bent doe je niks ;)

Mocht je het allemaal toch niet vertrouwen...

Lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Je AdAware is te oud, in de link hierboven staat een link naar de nieuwste versie. Doe nog eens een online-scan bij Panda: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Laatst bewerkt:
Misschien wat te snel in de stress geraakt, maar de opstartprocedure duurt nog steeds erg lang in vergelijking tot een week geleden + Ad-aware (waar ik trouwens wel de nieuwste versie van heb geupdate) vind steeds nieuwe bestanden, of is dit normaal met dit programma ik zag namelijk cookies staan...? Kijk het anders wel even aan en als er zich nog problemen voordoen horen jullie 't wel, in ieder geval bedankt!
ps. Hoe kan McAFee na installatie zo vast lopen, had ik met andere virusscanner een paar mnd geleden ook al gehad....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan