Niet-Active-Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Hey zoals jullie al lezen ik had problemen met de Processor en Disk I/0 de Disk heb ik opgelost omdat er ene kabel van de Hardeschijf los was :p Maar nu zie ik in het proccesen Dat Het Niet-Actieve-Systeem 99 Cpu nodig heeft. daardoor gaat mijn op de processor op rond de 65% lopen en normala loopt die onder de 10 wat kan ik hier tegen doen. ik lees oo kwel eens hier da het juist goed is dat die zo hoog is. maar mijn Cpu Gebruik is behoorlijk hoog en mijn pc is sloom. heb net een schoen isntallatie gedaan en heb net gescand met Avg 2011 wat is het probleem ?

35hrbky.jpg

zoals je ziet zit er behoorlijek schommeling in

Oke, maar ligt er sterk aan wat het systeem aan het doen is op dat moment. Als je virusscanner even actief is, vind ik dit screenshot er echt niet gek uitzien. Maar zoals in mijn vorige post al aangegeven, dat proces 'niet-actieve systeemprocessen' heeft er dus niets mee te maken..

1. "niet-active-system" is wat de processor aan % nog over heeft in rekenkracht ;)

2. Zonder vermelding van je exacte computer specificatie's kunnen we moeilijk zeggen wat er aan de hand is en of dit normaal is. Als dit een 300Mhz Pentium II is, zijn die procenten niet zo gek. Als dit een redelijk recente pc is (wat waarschijnlijk niet zo is, aangezien XP ~ 10 jaar oud is) dan is dit wel vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan