Niet afsluiten van abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

depichi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Hey mensen.

Ik had een 1-jarig abonnement afgesloten bij KPN. De eind datum zou augustus 16 zijn.
Ik had het abonnement ruim 6 maanden van te voren opgezegd en ook een ontvangstbevestiging gekregen. KPN wist hiervan.
Toch hebben ze mij niet afgesloten en heb ik 14 rekeningen betaald, terwijl ik volgens contract mar 12 hoef te betalen.

Weet iemand of ik hier geld voor terug kan eissen?

Laat jullie horen! :P
Greetz

Als jij een bevestiging hebt van de KPN, dat je hebt opgezegd. Dan snap ik niet waarom je die rekeningen betaald. Automatische incasso kun je terug laten boeken bij je bank.
Maar dan neem ik aan dat je ook geen gebruik maakt van de diensten die de KPN je leverd(e).

Re:

Nou het komt door een fout van KPN. en ik heb wel gebeld. Maar het gaat er om, dat ik een contract heb (had) met kpn waarins taat vastgelegd dat ik 12 maanden lang een abonnement tot mijn beschikking heb. ik heb dan het abonnement opgezegd. en door hun fout heb ik dus 2 extra abonnementen moeten betalen. ik heb dan wel gebeld, dus de extra gebruikerskosten moet ik sowieso betalen.

Maar de 13e en 14e rekening staan niet in het contract en zou ik dan tog terug kunnen vragen?

Als je die 2 maanden gewoon gebruik hebt gemaakt van de diensten van de KPN, denk ik niet dat het redelijk is dat je dat geld terug krijgt. Mocht je echter geen gebruik van hun diensten gemaakt hebben, dan zou het wel te verwachten zijn dat ze je dat geld terug storten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan