niet afsluiten xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter hamy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hamy

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
ik heb op mijn pc. windows xp sp2 geinstaleerd en deze draait al maanden prima. Alleen de laaste tijd wil het systeem niet altijd meer afsluiten volgens de reguliere
wijze. Wie heeft er tips voor mij wat te doen??

Start je pc eens op in veilige modus en dan afsluiten en terug gewoon opstarten en afsluiten. Nu zou het probleem kunnen opgelost zijn.

ahum.......ik ben erg groen dus....... hoe doe ik dat ook weer opstarten in veilige modus? Ik krijg geen foutmeldingen. Als ik op start en vervolgens op uitschakelen druk gebeurt er af en toe niets?? Het gekke is dat hij het meestal wel doet

Veilige modus opstarten gaat als volgt: start je pc en tijdens het starten druk je verschillende keren op F8.
Als je pc maar af en toe niet goed afsluit dan kan dit liggen dat je niet alle progs goed hebt afgesloten.

succes

ik heb mijn p.c. in de veilige modus opgestart en vervolgens weer afgesloten. is dat dan alles om het niet afsluit probleem op te lossen. Dit omdat in de veilige modus verschillende mogelijke heden aanwezig zijn .

Dit zou kunnen helpen!!
Wat bedoel je met verschillende mogelijkheden in de veilige modus??

nou ja als ik op f8 druk dan zie ik dus een groot zwart scherm waarin gevraagd wordt wat ik wil, veiloige modus, of een soort systeem herstel opstarten e.d.

oke, voorlopig is het probleem opgelost, bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan