niet alle Emails te ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

forte

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Hoi,

Ik zit met een merkwaardig probleem.

Sinds een paar dagen krijg ik alleen nog maar wat spam (stuk minder) en van een vriend die ook wanadoo als server heeft (adsl) een aantal test E-mails.
Van 5 andere mensen komt niks meer binnen (ze krijgen zelf ook geen "undelivered mail message".
Ik heb natuurlijk ook een e-mail naar mezelf gestuurd met hetzelfde resultaat. Ook niks.

Kent iem. dit probleem of weet hij (of zij) een oplossing?

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie!

:(

Nee, helaas nog geen resultaat!

IK heb de laatste updates van een antivirus prog en Ad aware 6.0 binnedgehaald en gescand.

Toch bedankt!:thumb:

Je hebt nog geen hijackthis log geplaatst zie ik. De experts maken je pc weer helemaal schoon voor je, ook wat adaware en andere spywareprogramma's nog laten staan.

Je hebt het sinds een paar dagen zeg je. Als je xp hebt, dan kun je ook nog kiezen voor de optie systeemherstel. Hele grote kans dat dan ook alles weer goed is.

Hoi,

een herstelpunt heb ik gemaakt (naar een ong. een maand terug!) en helaas zonder resultaat.
Ik heb alleen nog geen hijackthis log geplaatst.

tot zo!:thumb:

Hier is het logbestand van hijackthis:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 21:52:52, on 27-6-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Ik weet niet zoveel van hijackthis logs. Daar hebben we experts voor. Die zitten altijd in het volgende topic te kijken http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949

Dus als je je log daar nog een keertje wilt plaatsen?:)

Er komen namelijk zo veel hijackthis logs binnen dat er een speciaal topic voor gemaakt is om het overzichtelijk te houden.

Om pieter te ontlasten heb ik mijn vraag onder spyware
verwijderd.

Wanadoo is aan het "verhuizen" en er zijn daarom problemen met (WEB)Email . Dit zou vandaag nog opgelost worden.:rolleyes:

Jeempie, dat is wel het laatste waar ik aan gedacht had. Ik hoop dat ze het snel weer in orde hebben.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan