Niet alle foto's van CDROM in miniatuur weergave windows 7 verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Vrienden,

Als ik foto's van mijn CDROM wil openen in windows verkenner van windows 7
krijg ik maar een aantal in de voorbeeldweergave, miniatuurweergave niet alles .Zie foto.Foto's.jpg

Hoe kan dit ??, heb verder de instellingen wel zo staan dat miniaturen zichtbaar worden .
Bestanden zijn JPG

Heb ook de schijf ale tijd gegeven om ze in te laden, vrij geheugen op de C schijf is 10 GB

Gaarne jullie advies . suggesties ?

Vrgr
Erik

Hallo Erik, probeer deze eens, ga naar configuratie scherm, dan naar mapopties, dan tab weergave. een vinkje voor "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".

En als je de gehele cd-rom naar een map op je pc kopieert,
laat ie dan ook niet alle miniaturen zien ?

Groeten Marcel

Dank vrienden, @manamana, je bedoelt waarschijnlijk om het vinkje weg te halen voor "altijd pictogrammen weergeven nooit miniaturen", dat heb ik al gedaan.

Dan nog heb ik niet alle thumbnails..

@ Marcel, dat is correct, dan laat hij wel alles zien, dat is ook zo met mijn smartphone, in verkenner krijg ik daar ook geen thumbnails..wel bij copieren naar map

Wat nu te doen ??, wil ze ook graag in verkenner zien, en niet aldoor te hoeven copieren, misschien registerprobleem ?
Bij configuratie, systeem, weergave etc heb ik ook de goede instellingen..

Erik

Ik heb het idee dat de miniatuurweergaven in het Thumbs.db bestandje staan opgeslagen welke zich waarschijnlijk ook op de CD-rom bevindt.
Misschien helpt het als je de volgende keer dat bestandje er niet bij zet.

Groeten Marcel

Eigenlijk weet ik dat niet.
Dat Thumbs.db bestandje staat al op je CD-rom en dat krijg je er niet vanaf, het is daardoor een alleen lezen bestand waardoor hij de miniaturen er niet aan toe kan voegen.
Misschien CD kopiëren naar een lege en het thumbs.db bestandje niet kopiëren.

Het is alleen een vermoeden wat ik heb, ik weet niet of het probleem idd daardoor veroorzaakt wordt.

Groeten Marcel

Wanneer je Configuratie scherm>>Mapopties>>Weergave>>Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan zet zie je het bestand misschien wel.
Als je het bestandje dan nog niet ziet dan heb ik het mis en bestaat het gewoon niet.
Dan zal het probleem ergens anders zitten.

Groeten Marcel

Mhh listig zeg. Steek die cd rom eens in een ander computer of laptopke.

Probeer nog eens, start, standaardprogramma's, je standaardprogramma's instellen. Selecteer links Windows Photo Viewer en maak die tot Standaard. Is dat wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan