• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet alle velden in filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy 1977

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Beste,

in een sheet plaats ik een filter op de bovenste rij met headers. Het betreft een kolom waarin ook lege regels staan. Nu maak ik voor het eerst mee dat in het filter alleen de velden worden getoond voor de eerste lege regel. Alles wat eronder staat wordt niet in het filter getoond.

bijgevoegd een voorbeeld: in blad 1 filter ik op cel A1 en zie ik in het filter: alleen A,B en C, maar geen 1,2 en 3 (regel 5 is leeg)

In blad 2 filter ik ook op cel A1 en in het filter verschijnt wel alles: A,B,C en 1,2 en 3. In het voorbeeld van blad 2 staat geen lege regel tussen de A,B,C en de 1,2,3.

Ik wil uiteraard op alle data in de kolom kunnen filteren en dat lukt nu dus niet.

Ik hoop dat iemand enig idee heeft.

Achtergrond informatie: betreft Excel 2010 en ik bekijk data die ik in open office calc heb opgeslagen als Excel 97 - 2000. In calc kan ik niet opslaan voor excel 2010. Wellicht heeft het hiermee te maken. Want als ik een oude spreadsheet pak lukt het wel.

Echter.... bijgevoegd voorbeeld komt niet uit CALC. Die heb ik gewoon gemaakt in een excel 2010 en "normaal" opgeslagen.

Ik zie de verbanden dus even niet meer.

Bij voorbaat dank!

RoyBekijk bijlage test.xlsx

Selecteer de hele kolom ipv alleen de eerste cel en plaats dan het filter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan