• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

niet alle x-as labels worden weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonhnoel

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2016
Berichten
58
Goedemorgen,

ik heb een bestand waar ik met verschuiving van bereik voor zowel de x-as en y-as een grafiek maak.
Nu worden niet alle x-aslabels meer weergegeven en ik heb geen idee waarom. De data die bij die labels hoort is namelijk wel in de grafiek opgenomen.

Voor de grafieken Totaal (per week) en Totaal (per dag) worden wél alle labels weer gegeven. Voor mijn idee zijn de verwijzingen voor deze grafiek hetzelfde..

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik alle x-aslabels kan laten weergeven in de bovenste vier grafieken?

De grafieken verwijzen naar de data die in tabblad 'Data' staat.

Alvast bedankt,

Groet,
leonhnoel
 

Bijlagen

  • Vraag.xlsx
    39,7 KB · Weergaven: 49
Je hebt de x-as van het gemiddelde niet dynamisch gemaakt. Hier staat =Data!$B$2:$P$2 ipv ='Vraag-1.xlsx'!Week.
 
Ik heb het nu voor elkaar.

Als je de x-as reeks opent staat daar netjes de dynamische verwijzen.

Als je eerst de y-as reeksen opent en daarna de x-as reeks is de dynamisch verwijzing weg. Zodra ik die dan weer dynamisch maak verschijnen alle labels.

Bedankt!
leonhnoel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan