Niet alles wordt weergegeven tijdens surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik heb het lang geleden ook al eens gevraagd mar toen kon niemand me helpen dus ik doe een nieuwe poging.

Tijden het bezoeken van diverse pagina's wordt bij mij niet alles weergegeven.

Als je naar deze link gaat: http://www.f1racing.nl

dan staat er links een advertentie van het blad Playboy. Ik zie daar echter geen foto maar alleen een rood kruis met tekst.

Nu gaat het mij niet om die blote meiden (want daar hou ik niet van ......) maar er zijn meer sites waar niet alles wordt weergegeven.

Als ik jullie site b.v. opstart dan krijg ik bovenin (naast het linkse logo) de tekst: bewerking is afgebroken.

Waar kan dit toch door komen ..... mis ik een bepaald prgramma ?

Jacco

Ik zie bij die twee linker plaatjes ook alleen rode kruisjes...

Groetjes,
Bennie

hier is de advertentie wel te zien.

dit is wat je mist ;)

Bijlagen

• scrshot.jpg
    scrshot.jpg
    46,6 KB · Weergaven: 80
Kan door een firewall-instelling komen, of instellingen in IE. Popup-stopper misschien ook.

Bij mij denk ik het HOST-bestand;)

Groetjes,
Bennie

hoi , ik zie helemaal geen rood kruisje maar ook het foto'tje zie ik nie, omdat ik recklame-onderdrukking aan heb staan en die blokkeerd ook popups..
oswaldo.r
Als ik em uit doe zie ik em wel ..

Kan door een firewall-instelling komen, of instellingen in IE. Popup-stopper misschien ook.

Een firewall of popup-stopper gebruik ik niet.

En hoe komt het dan dat ik de reclame op de helpmij site niet kan zien, maar de tekst "bewerking is afgebroken" krijg.

Jacco

Kijk eens hier de laatste bladzijde, in dit topic staat ook een link naar die bewuste host-file waar Bennie het over heeft, afijn lees het eens door.

Laatst bewerkt:
Ja, ik het hosts bestand verwijderd en nu wordt alles wel goed weer gegeven.

Bedankt.

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan