• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet bestaande koppeling???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik heb inmiddels twee excel-werkbladen die bij het openen de melding "Deze werkmap bevat één of meer koppelingen die niet kunnen worden bijgewerkt" De status van alle bekende koppelingen is "OK".
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
 
Draait er een code op de achtergrond die in een niet bestaand bestand wil kijken?
 
Eh .. code op de achtergrond? Hoe kom ik daar achter?
 
Rechter muisknop op de tab en daar verder kijken naar de prgrammacode en in de modules.
 
Dat had ik al eens gecontroleerd en ben er nog maar eens doorheen gelopen. Ik kan geen enkele verwijzing vinden.
 
Je kunt ook deze invoegtoepassing gebruiken.

Cobbe
 
Dat is een handige invoegtoepassing. Het bleek dat in beide werkbladen verwijzingen stonden naar namen in andere worksheets. Deze heb ik dus maar verwijderd.
Het leek allemaal zonder problemen, maar nu krijg ik bij het openen opnieuw de mededeling dat er koppelingen niet kloppen. Nu wordt echter gemeld dat de gekoppelde werkbladen niet opnieuw zijn berekend. Even alles opnieuw geopend, herberekend en weer bewaard. Helaas, dat loste het probleem niet op. Toen bleek dat bij één van de gekoppelde sheets, het herberekenen plotseling op handmatig stond. Dit weer op automatisch gezet en het probleem is (vooralsnog?) opgelost.
Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan