• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet correct werkende formule!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eefjek1986

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Hallo allemaal,

ik heb een "klein" probleempje, in het bijgevoegde bestand op tabblad dagen cel F11 en F12 staan mijn formules.
Ik krijg het gewoon niet :evil: voor elkaar dat ze goed werken, ik zie het gewoon even niet.
In cel F12 zou, dacht ik, toch ook 3 dagen moeten staan zoals dat in E12 het geval is? En zo lang het om dagen gaat staat er in cel F12 bv -1 dag? Hoe krijg ik dit omgezet naar 1 dag?

Wij kan mij een zetje in de goede richting geven?

Alvast heel veel dank.

Groetjes,

Eefje

Bijlagen

Na enig googelen kwam dit boven:
Note that if you're interested in number of days, straight subtracting one date from another is still the best option.

And DateDif() still gives some results that may be unexpected (i.e, negative number of days) when the ending month has fewer days than the starting month.

niet correct enz

Hallo Eefje,

Neem de dag van vandaag b.v. begindag = 31-01-2013 en einddag = 31-01-2013.

Datumverschil geeft dan 0 dagen en Netto.werkdagen geeft 1 dag.

Groet

Dirk

Hallo alle 2,

dank voor het meedenken, als het niet zo kan moet het maar op de normale manier.

Groet,

Eefje

Kan dit wel:

eerste dag: vrijdag 1 februari 2013
laatste dag: woensdag 31 januari 2013

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan