Niet de juiste machtiging over computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

autotrein

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo,
ik ben op een probleem gestuit: nl dat als ik tegenwoordig in mijn outlook berichten wil verplaatsen dat de pc zegt: u heeft niet de juiste machtiging voor deze actie, neem contact op met u beheerder/administarator.

ik ben zelf administrator/beheerder van men computer,

weet iemand een idee om dit weg te krijgen, bij gebruikers in copnfiguratie scherm heb ik alles al geprobeert, en voor de duidelijkheid is het een windows xp professional,

alvast bedankt laterz

Hoi,

Probeer eens de volgende twee, waarschijnlijk is je probleem dan opgelost.

Alle eigen gegevens in Outlook worden (maar wellicht weet je dat al) opgeslagen in één bestand.
De naam daarvoor is standaard OUTLOOK.PST
De standaardmap waarin dit bestand staat:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ (Vista)

Je kunt dit bestand controleren op fouten en comprimeren.
De eerste actie biedt de grootste kans dat het je probleem oplost.
Hiervoor gebruik je het hulpprogramma'tje scanpst.exe dat op je pc staat als je MsOffice hebt geïnstalleerd

http://support.microsoft.com/kb/287497/nl

Compimeren:
Start Outlook
Klik op 'Persoonlijke mappen' links in de mappenlijst met de rechtermuisknop
Kies de onderste optie (Eigenschappen van.....)
Klik in het volgende venster op 'Geavanceerd ....'
En hierna op 'Nu comprimeren'

Verplaaatst Websites maken > Algemene vragen ---->>> Microsoft Office > Outlook.

Hey, ik heb gedaan wat je zei maar hij gaat na een dag weer voorbij, ik er een manier om hem vast te houden voor altijd want anders moet ik het elke dag weer doen

groetjes auto

Ik heb hetzelfde probeem. Heeft iemand nog een oplossing?

Ik beschik niet over de machtiging

Mijn zoon heeft het voor elkaar, ik ben niet meer de baas over mijn eigen PC, de problemen doen zich met name voor in Microsoft Outlook 2002

Als ik binnengekomen email wil verplaatsen naar mappen, dan krijg ik de mededeling: Kan items niet kopieren. U beschikt niet over de machtiging die vereist is ..............

De PC is overigens niet erg consequent, want met sommige emailtjes lukt het wel.

Ook de Wizard Regels in het menu Extra werkt niet goed meer, soms zijn bijna alle vinkjes weg en waar ik had ingevuld: Verplaats het bericht naar, staat nu naam map, terwijl ik er wel een naam had ingevuld bij het aanmaken van die regel.
Als ik daar dan weer de naam van de map invul, dan verschijnt de mededeling: U beschikt niet over de benodigde toestemmingen voor deze map.

Verwijderen van email met het kruisje werkt wel, maar blokkeren met behulp van Spamfighter werkt weer niet.

Het is allemaal begonnen toen mijn zoon heeft zitten rommelen met inloggen als de PC wordt opgestart. Oorspronkelijk was er geen inlogscherm en startte de PC gewoon op, geen gebruiker, geen administrateur, maar dat veranderde dus, wel een inlogschermpje. Bij administrateur hoefde ik overigens geen wachtwoord in te vullen, op oke drukken was voldoende.

Ik weet er te weinig van, maar ik heb zomaar het idee dat het iets te maken heeft met Off-line-bestanden, maar zelfs als dat zo zou zijn, heb ik nog geen idee hoe ik het op zou kunnen lossen.

Mijn Windows versie is XP pro

Laatst bewerkt:
Mirosoft Outlook liep vast

Hoi,

Probeer eens de volgende twee, waarschijnlijk is je probleem dan opgelost.

Alle eigen gegevens in Outlook worden (maar wellicht weet je dat al) opgeslagen in één bestand.
De naam daarvoor is standaard OUTLOOK.PST
De standaardmap waarin dit bestand staat:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ (Vista)

Je kunt dit bestand controleren op fouten en comprimeren.
De eerste actie biedt de grootste kans dat het je probleem oplost.
Hiervoor gebruik je het hulpprogramma'tje scanpst.exe dat op je pc staat als je MsOffice hebt geïnstalleerd

http://support.microsoft.com/kb/287497/nl

Compimeren:
Start Outlook
Klik op 'Persoonlijke mappen' links in de mappenlijst met de rechtermuisknop
Kies de onderste optie (Eigenschappen van.....)
Klik in het volgende venster op 'Geavanceerd ....'
En hierna op 'Nu comprimeren'

Ik heb dit geprobeerd en toen liep Microsoft Outlook vast
en moest ik het programma beeindigen en herstarten,
en o wonder, Microsoft Outlook werkte weer normaal,
ik kon verplaatsen en Spamfighter deed het ook.

Maar,
nadat ik de PC had afgesloten en opnieuw gestart waren de problemen met Microsoft Outlook weer terug

Ik heb het probleem nog steeds, weet niemand een oplossing?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan