Niet de nieuwste pagina wordt weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Als ik een bestand upload en ik ga kijken is het nog niet aangepast. Dan moet ik eerst alle IE's sluiten en de pagian opnieuw starten wil ik het nieuwe bestand zien. Soms is het zelfs zo dat ik alle IE's moet sluiten, alle temp. files moet wissen, pagina opnieuw openen voordat ik de nieuwe pagina ziet.
Dit is sinds kort zo.

Enig idee hoe dit komt? Dit is vreselijk irritant.

IE staat al zo ingesteld dat hij de nieuwste pagina moet ophalen en ook het vernieuwen van de pagina helpt niet.

Kennelijk haalt IE de pagina uit de cache. Je kunt IE dwingen om de pagina bij het vernieuwen opnieuw te downloaden door de Ctrl-toets ingedrukt te houden als je op het Vernieuwen-knopje klikt.

Geplaatst door bavel
Kennelijk haalt IE de pagina uit de cache. Je kunt IE dwingen om de pagina bij het vernieuwen opnieuw te downloaden door de Ctrl-toets ingedrukt te houden als je op het Vernieuwen-knopje klikt.

Hmm, maar ik wil eigenlijk dat hij het automatisch doet zoals vroeger.

Geplaatst door André Klaver
Misschien helpt het om IE te herstellen.

Hij is al redelijk "vers". Hoe herstel je IE? "Iedereen" zegt via het configuratiescherm, maar daar staat IE niet tussen.

configscherm>software>MS IE aanklikken>toevoegen/verwijderen aanklikken>kiezen voor IE herstellen.
Gefeliciteerd trouwens met je prijs. :)

Nogmaals, IE staat er niet bij in het configuratiescherm (en dan bedoel ik dus in het onderdeel software).

Wel een IE update, maar die kan ik verwijderen en that's it. Vandaar...

Dank je wel :D.

Tja, ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb nog steeds win98se. Maar het lijkt me dat hij in de andere OSen toch ook in software staat?
En gewoon IE vanaf Microsoft opnieuw downloaden? Is dat een idee?

(Waar was die prijs trouwens voor? Heb dat helemaal niet gevolgd, zag de uitslag alleen.)

Nee, bij XP zit 'ie ingebakken.
Opnieuw downloaden moet ik nog eens proberen maar er staan nog slechte gedachten aan van het verleden :(.

Mobile Net Switch, software voor netwerken.

"hahaha" :p.

vorige keer kreeg ik allerlei problemen daardoor, maar zal het nog maar weer us proberen :).

Mee troubles. Als ik bij downloaden kiezen voor "openen" dan opent hij het niet, hij flitst even voorbij en dan doettie verder niets. Als ik een plaatje op wil slaan dan kan dat alleen als .bmp.

Aan teveel temp. files kan het niet liggen.

hehehe :p, ik ga zo XP pro op een andere partitie zetten en dan zal ik wel eens kijken ;).
-----

Ik heb nu IE opnieuw geïnstalleerd, zonder fouten (teminste...). Ben benieuwd, even afwachten dus...

Gaaan we weer. Ook het bekijken v/d bron wordt geweigerd. Plaatjes opslaan alleen als .bmp.

Zelfde symptonen als volle temp I-netfilesmap, maar dat is niet zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan