hallo
sinds gisteren heb ik een probleem met het opstarten.
het probleem:
bij het opstarten de normale procedure tot en met het windows logo en de knipperende balkjes die aangeven dat er iets gebeurd.
daarna blijft de pc gewoon aan maar blijft het beeld zwart, en na een poosje krijg ik de melding "no signal" in het beeld.
als ik de pc in veilige modus opstart dan kan ik wel gewoon alles doen.
wat heb ik gedaan:
- via msconfig gekeken wat er allemaal opstart en alles uitgevinkt en alleen msgtag en avg p laten starten, via toepassen.
- systeem herstel 2 x uitgevoerd met verschillende datums zonder resultaat.
- avg laatste update gedaan en laten scannen (duurt erg lang met mijn 40 gig harde schijf)
1 uur en 30 minuten en niks gevonden.
nog een puntje is dat na de knopje opnieuw opstarten het zolang duurt dat ik de reset knop maar aanklik en ik daardoor niet zeker weet of de toepassing van het opstarten zonder die extra programma,s ook daadwerkelijk effect gehad heeft.
als ik nadien weer bij msconfig kijk dan staat alles gewoon weer aangevinkt.
waar moet ik het in zoeken en wat kan ik nog doen?
sinds gisteren heb ik een probleem met het opstarten.
het probleem:
bij het opstarten de normale procedure tot en met het windows logo en de knipperende balkjes die aangeven dat er iets gebeurd.
daarna blijft de pc gewoon aan maar blijft het beeld zwart, en na een poosje krijg ik de melding "no signal" in het beeld.
als ik de pc in veilige modus opstart dan kan ik wel gewoon alles doen.
wat heb ik gedaan:
- via msconfig gekeken wat er allemaal opstart en alles uitgevinkt en alleen msgtag en avg p laten starten, via toepassen.
- systeem herstel 2 x uitgevoerd met verschillende datums zonder resultaat.
- avg laatste update gedaan en laten scannen (duurt erg lang met mijn 40 gig harde schijf)
1 uur en 30 minuten en niks gevonden.
nog een puntje is dat na de knopje opnieuw opstarten het zolang duurt dat ik de reset knop maar aanklik en ik daardoor niet zeker weet of de toepassing van het opstarten zonder die extra programma,s ook daadwerkelijk effect gehad heeft.
als ik nadien weer bij msconfig kijk dan staat alles gewoon weer aangevinkt.
waar moet ik het in zoeken en wat kan ik nog doen?