Niet gebeld kunnen worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyce24

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Hallo
Ik heb de Nokia 1661 en ik heb hem net pas nieuw.
Ik heb een simonly abbonement van Ben, en ik kan niet gebeld worden.
Als ik mezelf probeer te bellen , met een andere telefoon dan is het net alsof ik in gesprek ben.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Gr. Joyce

Volgens mij een foutje bij Ben. Heb je de helpdesk al gebeld? Lijkt me sterk dat het aan het toestel ligt namelijk.

Misschien een SIMLOCK op dat toestel? Waar heb je het toestel gekocht, of was het misschien onderdeel van een prepaid-pakket van een andere GMS-provider dan BEN?

Tijs.

Misschien een SIMLOCK op dat toestel? Waar heb je het toestel gekocht, of was het misschien onderdeel van een prepaid-pakket van een andere GMS-provider dan BEN?

Tijs.

Als het toestel een simlock heeft, dan kom je nog niet eens voorbi de pin-code invoer.

Dus dat is het niet denk ik.

Fout zal wellicht bij ben liggen.(voor ben heb je btw verplicht een simlock-vrij toestel nodig)

Probeer je simkaart anders eens in een ander toestel te stoppen waarvan je zeker weet dat hij geen sim-lock heeft.

Grt

Rens

Gewoon even de klantenservice van BEN bellen, die kunnen je resetten in het netwerk.

Van de site van BEN:

Ben klantenservice
0900-0401405* (€ 0,35 per gesprek)

* De Algemene voorwaarden betaalde Informatiediensten zijn op deze dienst van toepassing. Deze kun je vinden onder 'Voorwaarden'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan