niet gevonden-instellingen kan niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een medion akoya P8610, met ingebouwde bluetooth. Ik wil iets van die laptop->telefoon. Dus ik open bluetooth, druk op app. zoeken. En dan vind hij niks!

En als ik bluetooth open, en ik klik op bluetooth instellingen(ik heb vista), dan gebeurd er helemaal niets! En als ik FN+F2 doe (bluetooth hotkey), gebeurd er ook helemaal niets!

Dit is heeeeeeel vervelend,:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

M.v.g., ik.

Hoi !

Wel het bijbehorend programma voor je telefoon geinstalleerd ?

Bijv. Nokia PC Suite als je een Nokia hebt.

Greetz,

Harry.

Bluetooth driver updaten?

En het bluetooth aanzetten: bluetooth van de mobiel.

En nog het volgende: waar staat mijn bluetooth apparaat? (Ik heb Vista)

Kijk in de bijlage;)

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    37,2 KB · Weergaven: 185
Probeer eerst even dit.
Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Sorry, doet het nog steeds niet.....

Waar kan ik een driver voor bluetooth vinden? Want als ik op Bluetooth-instellingen klik, dan gebeurd er niets. En volgens mij(weet ik wel zeker) vind hij ook geen ene bal!!!
Op de Medion (mijn merk laptop) website, heb ik ook gekeken, serienummer ingetypt,
dan staan daar alle drivers, maar geen bluetooth!:shocked::(:mad::confused:

Op de website van Medion heb ik ook gekeken, inderdaad niets aangetroffen.

Hoi !

In apparaatbeheer wordt je blue-tooth apparaat weergegeven onder: Netwerkverbindingen.

Wordt het apparaat daar weergegeven: rechts op klikken, apparaat verwijderen, opnieuw opstarten, nu wordt het apparaat opnieuw gedetecteerd.

Wordt het apparaat daar niet weergegeven, is het niet geinstalleerd of uitgeschakeld.

Kijk daarvoor in de manual van je Medion.

Kom je er niet uit: hier: http://www.medion.com/nl/ rechts onderaan kun je kontakt opnemen met Medion en daar je probleem voorleggen.

Greetz,

Harry.

Je bedoeld:Netwerkadapters? Daar staatniets over bluetooth bij. Hoe moet ik hem dan instaleeren?

Bijlagen

• Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    23,1 KB · Weergaven: 100
Hoi !

In apparaatbeheer wordt je blue-tooth apparaat weergegeven onder: Netwerkverbindingen.

Wordt het apparaat daar niet weergegeven, is het niet geinstalleerd of uitgeschakeld.

Hey, misschien is hij uitgeschakeld... Hoe moet ie aan?

IEMAND?????:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan