Niet in de veilige modus door wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Aangezien mijn laptop niet meer op de normale manier opstart, wil ik de computer opstarten in de veilige modus. Ik kom dan tot het scherm met de verschillende opties. Vervolgens kies ik voor de optie veilige modus en vraagt hij om mijn wachtwoord. (ik had gewoon via windows zo'n wachtwoord ingesteld). Dat typ ik in en vervolgens blijft hij terugkomen om mijn wachtwoord te vragen. Het wachtwoord klopt. Dat weet ik zeker. Is er een manier om dit te omzeilen of een van de andere opties van f8 te gebruiken??

Ik heb toch nog een probleem. Ik zit nu bij stap 5. Ik heb twee cdroms met de twee bestanden (vista recovery en save me) gebrand. Wanneer ik de eerste cdrom er in stop, krijg ik de volgende melding als hij bezig is met het laden:

Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer. This error can be caused by unplugging a removable storage device such as and external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or cdrom drive that is failing. make sure any removable storage is properly connected and than restart your computer.

Status: 0xc00000e9
Info: an unexpected I/O error has occurred.

Iemand enig idee? USB stick zit er niet in en wat kan er mis zijn met de cdrom??

Welk besturingssysteem heb je op je laptop? Xp Home?
Zo ja druk dan op enter als je om een wachtwoord wordt gevraagd,tenminste als je nooit een administrator wachtwoord hebt ingesteld.
Het feit dat je deze foutmelding krijgt duidt waarschijnlijk op problemen met het cd/dvd rom station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan