Schul
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
De reparateur heeft geconcludeerd dat de optische drives erg stoffig van binnen zijn en onderzoek zonde van het geld is, beter een nieuwe dvd writer te plaatsen.
Aangeraden wordt ook een herinstallatie van Windows XP (in mijn geval gebeurd dit met Recovery) en een geheugen uitbreiding (nu 512MB DDR1 PC2700)
Ik wil deze problemen zelf oplossen. Er zijn nu een aantal vragen:
- Wat is de beste DVD writer in mijn systeem. (Windows XP, Pentium 4)?
- Welke geheugen uitbreiding ben ik het beste mee af?
- Als ik mijn pc herinstalleerd met Recovery, wat moet daarna opnieuw ingesteld en/of geinstalleerd worden?
- Mijn Microsoft-pakket 2003,(Word, Excel, Powerpoint, Frontpage, ed) kan die behouden blijven of ben ik die programma's kwijt? Mijn installatie-cd is ondeugelijk geworden.
gr.Jan
Aangeraden wordt ook een herinstallatie van Windows XP (in mijn geval gebeurd dit met Recovery) en een geheugen uitbreiding (nu 512MB DDR1 PC2700)
Ik wil deze problemen zelf oplossen. Er zijn nu een aantal vragen:
- Wat is de beste DVD writer in mijn systeem. (Windows XP, Pentium 4)?
- Welke geheugen uitbreiding ben ik het beste mee af?
- Als ik mijn pc herinstalleerd met Recovery, wat moet daarna opnieuw ingesteld en/of geinstalleerd worden?
- Mijn Microsoft-pakket 2003,(Word, Excel, Powerpoint, Frontpage, ed) kan die behouden blijven of ben ik die programma's kwijt? Mijn installatie-cd is ondeugelijk geworden.
gr.Jan
Laatst bewerkt: