niet kunnen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie1968

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Beste Allemaal,
Had een externe harde schijf welke per ongeluk overschreven werd, alles kwijt. Schijf opgestuurd naar Utrecht en daar kreeg ik een begroting van een kleine € 1400,- voor het terughalen van gegevens. Mooi niet gedaan.
Via Pareto Data recovery de schijf geanalyseerd en warempel kan ik bestanden terug halen.
Foto's en e-mail backup's die ik had gemaakt.

Alleen nu na kopiëren naar andere map kan ik deze bestanden niet openen of importeren in outlook 2007.
backup.pst geeft aan or not valid
Foto is tmp bestand geworden.

Volgens het bedrijf in Utrecht zou alles teruggehaald kunnen worden.

Heeft iemand al met dit beijltje gehakt en weet precies wat ik moet doen.

Please help

eric:o

Dit kan PST-bestanden "fixen", het is wel niet gratis dus ik weet niet of de demoversie ook alles kan.

http://www.recoverytoolbox.com/nl/fix_pst_file.html

Verder kun je proberen zo'n temp-bestand te hernoemen naar de originele extensie. Vaak werkt het dan gewoon weer.

dus "foto.tmp" naar "foto.jpg" en kijken of hij het doet. Dit impliceert wel dat je de extensie kent.

Verder de nieuwe data niet weer opslaan op de oude disk want zo overschrijf je de oude data (moest je nu een nieuwe recovery willen doen).

Gebruik scanpst.exe: dit is dé tool van Microsoft die bij Office geleverd wordt. Hartstikke gratis :).

Het beste laat je de zoekfunctie er even op los. Bij mij staat 'ie in C:\Program Files (x86)\Common Files\System\MSMAPI\1043.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan