niet kunnen printen van een webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hai,

Ik weet dat dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest maar ik kon het niet vinden. Ik kan dus zoals de titel al aangeeft geen info van een webpagina uitprinten. Moet dan eerst kopieëren en plakken in Word voordat zoiets lukt. Niet onoverkomelijk, maar wel lastig. Is er iemand die weet hoe het anders kan??
groet,

Conpom

Als ik probeer een webpagina af te drukken krijg ik een melding: runtime-fout opgetreden, regel 93, fout: toegang geweigerd.

groet,

Conpom

Probeer dit eens, Ga naar "START" , "UITVOEREN" en in het daarop volgende scherm typt je "C:\PROGRAM FILES\SURFAIRY\UNINSTALL". Je krijgt de vraag of je werkelijk wilt doorgaan en deze beantwoord je met ja. Start de computer een keer opnieuw op en probeer of je nu kunt printen vanuit de Internet Explorer. Het is mogelijk dat er meer pluginn's in de Internet Explorer zijn geïnstalleerd. Dit kunnen programma's zijn die
je zelf hebt geïnstalleerd of gedownload. Mocht je nog problemen hebben met het printen dan zou je kunnen kijken of één van deze programma's de boosdoener is.

Hai,

Als ik jou info opvolg krijg ik het bericht dat dit verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.....

Dan zal je hem niet hebben denk ik. Je kan ook nog dit proberen; Ga naar Extra > Internet-opties, tab Geavanceerd, onder het kopje Surfen bij de derde optie (Browser-extensies van derden inschakelen) tijdelijk uitschakelen en vervolgens IE afsluiten en Windows weer opstarten. De Webpagina nogmaals opzoeken en proberen af te drukken. Daarna de procedure herhalen en de optie weer áánvinken en dan nog eens proberen.

bericht aan Huijb

Heb je raad opgevolgd en inderdaad als het vinkje voor Browser van derde inschakelen, uit staat kan ik wel van een internetpagina printen. Daarna weer aangezet en helaas de mogelijkheid van printen is verdwenen. Welke consequentie heeft het als ik dat vinkje voorgoed weglaat??

Geen idee, maar probeer het eens. Je kan altijd zien wat er gebeurt als je het uit laat.

gaat nog steeds goed

Hai,

Het gaat nog steeds goed, ik bedoel met het uitgevinkt staan van de optie browser van derden etc etc. Ik mag tocvh alleen bidden dat hierdoor geen gekke dingen gebeuren, want ik heb pas de pc helemaal opnieuw in moeten richten omdat er, ondanks NORTON, toch een virus was binnengekomen. Ik wil dat niet gauw nog een keer meemaken!!!

groet,

Conpom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan