Niet kunnen verzenden in Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerkse2

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Ik kan wel berichten ontvangen in Windows Mail (Vista Home Premium), maar niet verzenden. Wanneer ik een bericht opstel en vervolgens op Verzenden klik wordt het bericht in Postvak Uit gezet, en daar blijft het staan. De berichten worden dus niet verzonden.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Het is enorm irritant.
Alvast bedankt!

SMPT server van je provider inclusief account-info goed ingevuld?

Dank je wel voor je reactie.
Ik neem aan van wel, want ik heb altijd gewoon op deze account kunnen verzenden. De laatste keer was afgelopen donderdag. Sindsdien doet hij het niet meer. Het vreemde is overigens wel dat ik nog een andere account heb waar ik wel gewoon e-mails mee kan verzenden. Heb e.e.a. vergeleken tussen deze 2 account, maar het lijkt allemaal gelijk. Heb echt geen idee hoe dit mogelijk is

Het gaat om de provider @home. De SMTP is dat ook: mail.home.nl

Wanneer je wel werkende account ook van @Home is, dan lijkt het toch op een fout in gebruikersnaam, wachtwoord of verificatie...

Nogmaals bedankt voor je reactie. Dat dacht ik zelf inderdaad ook. Ik heb echter echt alles nagekeken en het staat goed. Verder is hier de afgelopen dagen ook niets aan veranderd, dus dan zou het raar zijn als het ineens verkeerd stond.
Zijn er nog andere oorzaken denkbaar?

Misschien, je weet het maar nooit, geblokt door @Home??

Ben je spyware en adware vrij?

Ik ga ervan uit dat ik niet geblokt ben door @Home (hoop ik tenminste).
Met spyware en adware bedoel je de virusscanners?
Deze heb ik namelijk wel. Kan het zijn dat deze scanners op 1 account wel voor problemen zorgen en op een andere niet?

Hallo, Ik heb exact hetzelfde probleem met windows mail van vista. Vanaf afgelopen zaterdag kan ik ook ineens geen mail meer versturen maar wel ontvangen. Het wordt in postvak uit gezet maar niet verstuurd. kan de berichten er niet eens uit verwijderen. Heb de instellingen ook al nagekeken maar hier is niks in veranderd eigenlijk. Heb al die tijd post verstuurd maar van de ene op de andere dag lukt het niet meer.
Mijn provider is ook @home.

HOI,

Ik ben ook op zoek naar een oplossing, want heb hetzelfde probleem ook vista en ook @home. Dus als jullie iets weten hoor ik het graag.

groet Bowiekyra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan