Niet kunnen voorlopen in een ppt-voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kylie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2012
Hallo

Ik maak voor mijn vriend een powerpointpresentatie die ik zal opslaan als een ppt-voorstelling. Ik heb op de dia's tijdsindelingen, dus hij springt automatisch naar de volgende dia. Er is ook muziek opgeplaatst en het liedje eindigt samen met de presentatie.

Nu is mijn vraag: ook al zet ik de instellingen op definitief (voorbereiden -> definitief), kan er nog in gewijzigd worden wanneer ik deze open. Daarmee bedoel ik, als ik de PPT laat afspelen en dan op de spatie druk, springt deze automatisch naar de volgende dia, wat NIET de bedoeling is. Ik wil de lezer dus niet laten voorlopen in de powerpoint, wt anders is de muziek nog bezig terwijl de presentatie eindigt..

Ik zou dit snel moeten weten aangezien dit een van de cadeaus voor mijn vriend..

Dank u voor hulp.

Het gedrag wat je ziet is geen wijziging. Powerpoint is bedoeld om zo te werken. Enige manier die ik zie is om de powerpoint om te zetten in een filmpje.

Hier is weldegelijk een oplossing voor.
5 seconden google werk:
Disable mouse and keyboard control during a presentation

Suppose you're putting a presentation out where just anyone can operate it.

You want users to navigate using ONLY the buttons and hyperlinks you've included in the show. You want to disable the keyboard and mouse so that stray clicks and keypresses don't send your show off into uncharted territory.

Set the show up as a KIOSK presentation
  • Open your presentation in PowerPoint
  • PPT 2007: On the Slide Show tab, Set Up group, click Set Up Slide Show.
    Or in earlier versions, on the main menu bar choose Slide Show, Set Up Show ...
  • The Set Up Show dialog box appears
  • Click Browsed at a kiosk (full screen)
  • Click OK
  • Add hyperlinks and action settings the user can click to navigate between slides
Die laatste kan je nog achterwege laten zodat hij alleen Escape kan indrukken om de powerpoint presentatie geheel af te sluiten.
Als een Kiosk show gedraaid wordt blijft deze loopen, dus bij je laatste slide zou je kunnen zetten dat hij dan op Escape mag drukken om hem af te sluiten.

Laatst bewerkt:
En muchacho heeft gelijk. Ik was te snel met typen, of te langzaam met nadenken.

Je hebt wel gelijk dat het geen wijziging is, maar dat PowerPoint zo standaard werkt.

Graag gedaan, vergeet aub niet om je vraag in je beginpost op < opgelost > te zetten :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan