Niet laden MSOE.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breitner

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2005
Hoi,
Als ik Outlook express wil openen, krijg ik de mededeling; kan MSOE.dll niet laden. Ik heb dit bestand gedownload nav eerdere tips van Helpmij en in de map Windows system32 gezet. Hij staat daar ook maar de mededeling is er opnieuw als ik Outlook Express wil openen. Weet iemand raad?
Gr. Br.

1. Press Start and select Run
2. Type CMD and press Enter
3. Type regsvr32 "filename".dll and press Enter

Probeer dit eens.....

Bedankt voor je reactie. Voor de duidelijkheid; ik heb Windows 98 tweede editie.
Ik heb geprobeerd te doen wat je zei maar er wordt aangegeven dat hij CMD niet kan vinden. Nog een idee misschien?
Gr. Br.

Ik geloof dat ik het probleem zelf heb opgelost. Met de cd van Windows heb ik eerst Outlook expres eraf gegooid en daarna er direct weer opgezet.
Nu geloof ik dat ik een oudere versie heb van Outlook Express maar...ik kan er in ieder geval weer in.
Gr. Br.

Sorry, niet opgelet.
Ik was even van XP uitgegaan.
Waarschijnlijk heb je nu versie 5 dan? En als je nu 6 gaat instaleren!!?

Ik heb inderdaad versie 5 nu. Denk je dat het probleem zich weer voordoet als ik naar 6 ga? Ik wil daar nog even mee wachten omdat ik eerst nog mijn andere problemen op wil lossen. Ik wil alles wat verwijst naar mijn virusscanner kwijt. (Zie elders op het forum).
Gr.Br.

Ik denk dat als je nu 6 neemt alles gewoon goed verloopt. Tijdens de instalatie zal msoe.dll ook opnieuw worden geïnstaleerd en geregistreerd worden in het register.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan