Niet laden van pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Sinds 2 dagen doet mijn internet kapotraar. www.eneco.nl laadt ie niet, terwijl die site het bij iedereen doet. Sommige plaatjes van sites laadt hij niet (dan laat ie een kruisje zien) en Hotmailpages doet ie onwijs moeilijk mee tijdens het laden. Vaak krijg ik eerst een error en als ik dan vernieuwen doe, dan doet ie het wel. Kan iemand me ajb helpen?

En als je eens met een andere browser internet? Bijvoorbeeld mozilla firefox... Werkt die dan wel?

ik denk dat het eerder iets met mijn internetverbinding te maken heeft, en de opties ervan of zo. Want er was iets met offline weergeven en verbinding maken toen mijn vader bezig was, en mijn vader weet zeg maar niks van computers. Ik denk dat daar de problemen zijn begonnen.

Heb je ook een firewall?
Staat deze misschien te strak wat ads e.d. betreft?

nee het ligt ook niet aan een firewall...
MSN kom ik ook al niet meer op... en sommige pagina's waar plaatjes op staan daarvan worden de plaatjes niet geladen.

Geplaatst door BK4LiFe
ik denk dat het eerder iets met mijn internetverbinding te maken heeft, en de opties ervan of zo. Want er was iets met offline weergeven en verbinding maken toen mijn vader bezig was, en mijn vader weet zeg maar niks van computers. Ik denk dat daar de problemen zijn begonnen.

Dat zinnetje met offline weergeven viel mij op, misschien heb je wat aan dit topic, 't is maar een meedenkertje: *klik*

Ik heb mijn computer geghost en toen was alles weg.. inclusief het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan