• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

niet lege cellen kunnen niet van het werkblad worden geschoven

Status
Niet open voor verdere reacties.

henktenberge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2005
Ik krijg de opeens melding dat niet lege cellen niet van het werkblad kunnen worden geschoven. Hierdoor kan ik geen regel of kolommen invoegen.
Ik heb maar 100 regels in gebruik en 25 kolommen, dus nog ruimte zat om in te voegen.
Ik heb alle regels en kolommen al verwijderd, maar dat helpt niets.
Wie oh wie weet de oplossing?

Bijlagen

Hallo,
Blijkbaar denkt excel dat de cellen wel gevuld zijn.
Weet dit niet zeker maar bij Lotus 123 kan je met
<End> <Home> de verst verwijderde gevulde cel tov A1 vinden, dacht dat dit ook werkt in Excel. Bij excel is dat dus Control End.
Mogelijk heb je van wat lege cellen de opmaak verandert.
Laat het me even weten.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door elandwaard
Hallo,
Blijkbaar denkt excel dat de cellen wel gevuld zijn.
Weet dit niet zeker maar bij Lotus 123 kan je met
<End> <Home> de verst verwijderde gevulde cel tov A1 vinden, dacht dat dit ook werkt in Excel. Bij excel is dat dus Control End.
Mogelijk heb je van wat lege cellen de opmaak verandert.
Laat het me even weten.

Heb geprobeert je te mailen krijg echter een note terug dat het bericht niet is aangekomen daarom langs deze weg.
Hallo,

Oud edoch zeer (altijd) werkend trukje.

1 Selecteer het gebied dat VOLGENS JOU de cellen bevat die gevuld zijn. (Buiten dat gebied zal mogelijk een format of een cel met een spatie erin de spelbreker zijn)

2 Kopieer dit gebied naar een nieuwe sheet.

3 Werk verder in deze sheet (Geef hem een naam en verwijder vervolgens de oude)

Dan weet je dus niet wat de reden was van de mishab echter je hebt WEL je probleem opgelost, en daar gaat het toch vaak om (oude chineesche wijsheid)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan