"niet legitiem" melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert J

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
hoi, ik had al zitten zoeken op internet hoe ik die nit legitiem melding weg krijg bij het openen van office maar het is niet gelukt er zou een bestand in de c schijf moeten staan wat het probleem veroorzaakt maar ik vind alleen deze (zie bijgevoegd)
wie weet hoe ik hier nu vanaf kom???

ohja en er draait hier vista home premium met office 2007 enterprice.

Alvast bedankt :thumb:

Bijlagen

• genuine.jpg
    genuine.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 84
Als je vraagt om een instructie om een illegale Office2007 'legaal' te maken moet je niet hier op het forum zijn.

Uit de forumregels:
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Tijs.

Het gaat om het correcte gebruik van het forum. De huisregels zijn bindend voor iedereen, dus ook voor jou en voor mij.

Zet de vraag maar op opgelost, omdat je blijkbaar inderdaad naar Warez vraagt, wat de huisregels niet toestaan.
Op opgelost zetten doe je d.m.v. het klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje Status van de vraag, iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan