niet legitiem

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.Obbes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Ik heb voor mijn vader een legitieme upgrade versie van windows 7 geinstalleerd en dat ging zonder problemen. Nu bijna een week later krijgt hij de melding dat de versie van windows niet legitiem is.
Hoe kan ik dit nu oplossen??

door een legale versie bij te kopen:o
je kan maar 1 instal doen op 1 pc
voor 2 pc's moet je dus 2 versies hebben

Laatst bewerkt:
door een legale versie bij te kopen:o
je kan maar 1 instal doen op 1 pc
voor 2 pc's moet je dus 2 versies hebben

het is op 1 pc, er staat een windows xp versie op maar daar heb ik nu een legale windows 7 versie (upgrade) overheen gezet maar na enkele dagen krijg je nu dat hij niet legetiem is??

Hoe kunnen wij weten hoe 'legitiem' die upgrade versie is? Waar heb je die gekocht dan?

In jouw geval zou ik eerst met de leverancier contact zoeken en dan (evt.) met Microsoft.

Verder kun je hier klikken op Windows valideren om te zien hoe Microsoft denkt over je huidige Windows 7 installatie. Dat kan nuttig zijn bij het contact met de leverancier en/of Microsoft.

Tijs.

als je problemen ermee hebt ,en hij is legaal ,dan kun je rustig microsoft bellen,is het zo voor elkaar
ik dacht dat dit het nummer was weet niet zeker 020 5001500

Hoe kunnen wij weten hoe 'legitiem' die upgrade versie is? Waar heb je die gekocht dan?

In jouw geval zou ik eerst met de leverancier contact zoeken en dan (evt.) met Microsoft.

Verder kun je hier klikken op Windows valideren om te zien hoe Microsoft denkt over je huidige Windows 7 installatie. Dat kan nuttig zijn bij het contact met de leverancier en/of Microsoft.

Tijs.

Gekocht bij www.slim.nl

maar ik ga ff bellen

thnx

Als je met rechtermuisknop op 'Deze computer' klikt en dan op 'Eigenschappen' is daar je productcode wel ingevoerd?

probleem op gelost nadat de key overnieuw was ingevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan