Niet meer aan na slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Ik krijg mijn laptop niet meer aan als ik het op slaapstand (of heet het nou sluimerstand of standby?) Welk knop ik ook druk het beeldscherm blijft zwart. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik heb Vista Basic.

Grtz.

Hoe moet ik dat dan doen als het beeldscherm uit staat? Of bedoel je als ik het in werking wil stellen? Dan klap ik het gewoon dicht..

**** (aangepast)

Heb je het probleem als je alleen op de batterij, of ook op netspanning werkt? Haal anders de netspanning er af, haal de batterij er uit, controleer of de batterij niet (bijna) leeg is. Is de batterij vol, zet hem na een minuutje of zo weer terug, netspanning er op en kijk of je probleem nog bestaat.

Laatst bewerkt:
Waar je wat tijdstip betreft dus ook bij hoor:p Goeden dag:thumb:

Volgens mij is het nog altijd een forum om mensen te helpen en niet om af te zeiken
Er is geen sprake van geweest dat we naar jou toe niet serieus gebleven zijn. Ik hoop dat die verkeerde indruk niet is ontstaan. Mijn reacties die Off-topic waren heb ik daarom ook aangepast/verwijderd. De link die je geeft heb ik gelezen. Hoe ben jij tot nu toe uit die situatie geraakt? Ik had de indruk dat je de laptop helemaal niet meer aan de praat krijgt, waardoor jij ook de oplossingen door mij en in die link aangereikt, niet kan gebruiken. Hoe is bij jou nu precies de toestand?

Laptop is nog vrij nieuw en de afgelopen weken werkte het ook nog gewoon steeds, maar de laatste tijd dus helemaal niet meer. Laptop werkt verder helemaal perfect. Kan het wel in slaapstand zetten, maar kan het niet uit de slaapstand halen, met geen enkele knop, ook niet de aan/uit knop.

En samen met de Fn knop ingedrukt??en de toets om het normaal er uit te halen?

Ga eens kijken in Confugiratiescherm>Persoonlijke instellingen>Instellingen voor Schermbeveiliging.

Onderaan staat Energie instellingen,open dat en pas dat aan.

Volgens mij moet je daar de instellingen goed zetten.

Bij mij wel althans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan