Niet meer op internet na virus!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlriee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
3
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn internet!
Enkele weken geleden haalde ik met mijn computer een virus(Trojan) binnen en vanaf toen geraakte ik niet meer op het internet.
Na lang zoeken is dit virus uiteindelijk verwijderd.
Had het geprobeerd met AVG en Panda, dit werkte beiden niet.
Toen las ik iets van Superantispyware en dit loste het op.
Ik krijg geen meldingen meer van virussen, maar ik geraak nog steeds niet op het internet.
Er is niets mis met de verbinding, deze geeft aan goed te werken.
En met andere computers op hetzelfde netwerk lukt het wel.
Ik kan ook internet maken met mijn mijn laptop via andere netwerken, gewoon niet meer op dat van thuis.(waarop ik actief was terwijl ik het virus binnenhaalde)

Ik las op andere forums al iets van hijackthis en MalwareBytes Anti-Malware, maar ik weet niet of dit ook op toepassing kan zijn voor mijn situatie...
Kan iemand me helpen?(Ik ken amper iets van computers)
 
Wat je kan doen is even met MalwareBytes Anti-Malware scannen. Sinds je zelf aangeeft amper iets van computers te weten, kan ik je doorsturen naar het linkje in mijn onderschrift, die duidelijk uitlegt hoe je MBAM installeert, en gebruikt!
 
Je kunt proberen de browser te resetten, zoals in deze post
Let op, je bent dan wel eventuele persoonlijke instellingen en invoegtoepassingen kwijt.
Helpt dit niet dan kun je proberen de netwerkwizard te doorlopen.

mvg Leo
 
wanneer ik malwarebytes anti-malware wil installeren(volgens het stappenplan), geeft hij een foutmelding
nl. Er is een fout opgetreden. Geef de bijhorende foutcode alstublieft door aan het Malwarebytes ondersteuningsteam.
PROGRAM_ERROR_UPDATING(12007,0, WinHttpSendRequest)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan