Niet meer van toepassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouwiewow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo

Zijn er mensen die meer ervaringen hebben met www.livekaarten.nl?
Want ik het gistere een bestelling gedaan van 12 maanden xbox live rond de klok van 2 uur met ideal.
Ik betaalt enzovoort staat mijn bestelling steeds op naleveren.... nu meer dan 24 uur verder....en nog steeds niks gehoord...

Ik die jongen/man gemaild op 3 verschillende mail adressen nog steeds niks terug

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad? en hoe heb je het opgelost?

groetjes

Wouter Versteeg

jaaaa klopt die had ik ookal gezien....

Beetje frappant want hij staat daar wel gewoon de reacties....
Maar dan weet ik waar ik aantoe bent.

Dan laat ik er een aantal instanties naar kijken want oplichterij is vrij zielig vooral als er meer mensen last van hebben..

groetjes

Wouter Versteeg

livekaarten.nl

Ik heb gisteren 04-12-10 12mnd gekocht op livekaarten.nl maar hetzelfde ontvangen dat de kaarten niet op voorraad waren. Ik heb overigens nog niet gemaild.

livekaarten.nl

Wouter, je vraagt naar mijn ervaringen. Ik spreek even namens mijn zoon, maar zijn ervaring is niet zo positief. Hij wacht al sinds 11 december op de live points 2100. Is netjes betaald uiteraard, maar het wil niet lukken. Nu heb ik in de kerstvakantie zelf een mailtje gestuurd naar Davy, maar geen antwoord tot nu toe. Ik ga er nu werk van maken!

Wouter, je vraagt naar mijn ervaringen. Ik spreek even namens mijn zoon, maar zijn ervaring is niet zo positief. Hij wacht al sinds 11 december op de live points 2100. Is netjes betaald uiteraard, maar het wil niet lukken. Nu heb ik in de kerstvakantie zelf een mailtje gestuurd naar Davy, maar geen antwoord tot nu toe. Ik ga er nu werk van maken!

Op de site van livekaarten.nl staat nu dat de levering a.s. vrijdag is. Hoop dat het waar is!

@ ybjlus

Al wat gehoord?
Ik hoop inderdaad dat hij vrijdag alles binnen hebt anders zullen er maatregelen komen.
Gelukkig hebben nog een kvk

Groetjes

Wouter Versteeg

Wouter,

Ik heb nog niets gehoord maar als je het kvk nummer na trekt die op de site staat kom je uit bij:

*KNIP*

En de website davedia.nl bestaat niet......

Naja laten we het beste maar van hopen, tenslotte zijn er ook mensen die wel hun producten hebben gekregen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier zelf nog nooit iets gekocht, maar een vriend van mij wel.

Hij had 4 weken gewacht op zijn xbox live..

Toen we op onderzoek uitgingen (bleek ook uit het andere Topic)

Is dat hij zijn site te koop had staan..

Hoe het er nu mee staat, geen idee.

Groetjes Mitsiexxl

Naja ik heb vandaag mijn codes binnen gekregen dus tjsa een aantal dagen op gewacht. Vind het alleen niet zo netjes dat hij wel adverteerd met direct leverbaar etc..

En de topic's die ik las baarden mij een beetje zorgen maar voor de rest tjsa......

Ik heb gisteren een code besteld, maar tot op heden niks ontvangen. Toen ik betaald had, ontving ik een email dat de codes niet op voorraad zijn. Op de factuur werd vermeld dat mijn code binnen enkele minuten in mijn mailbox zouden verschijnen.Wel vreemd dat de codes weer op zijn, aangezien ybjlus zaterdag nog zijn code heeft ontvangen.

Daarnaast staat er op de site mijn besteloverzicht dat ik twee bestellingen heb gedaan, terwijl ik maar één code heb besteld. Ook heb ik deze betaald en is het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Op de site staat bij mijn bestellingen echter vermeld dat ik nog niet betaald zou hebben...

Laatst bewerkt:
Hmm erg vreemd ik heb nog wel een mailtje van davy ontvangen waarin hij zegt:

Allereerst excuses voor de verlate levering.

Hier zijn aantoonbare redenen voor maar ik denk niet dat u daar op zit te wachten.

U heeft betaald voor de code en die gaat u bij deze ook krijgen.

Dit is uw code:****-****-****-***-****

Wanneer u de volgende keer een bestelling gaat plaatsen stuur even een mail waarin u vraagt of de kaarten direct leverbaar zijn.

Het is tenminste eerlijk dat hij hiervoor uitkomt.
Als het een eigen ondernemer is en pas begonnen is kan het zijn dat hij opstart problemen heeft.

Neemt niet weg dat het nog steeds duister klinkt.
Hij staat wel geregistreerd bij het KvK.
Handelt hij alleen in Xbox live kaarten? Of ook in andere artikelen?

Tot dusver heb ik twee e-mails naar hem toegestuurd, maar nog geen code ontvangen. Ik vraag me af of ik die code nog wel ga krijgen.

2 ? wij zijn nu al meer dan een maand bezig om een code te ontvangen , sinds 11 dec.

Erg jammer dat u slechts 1 kant van het verhaal vertelt.

Vertel dan ook even dat de code wel geleverd is maar deze volgens uw zeggen al gebruikt is.
Vervolgens heb ik deze zaak overgedragen aan de leverancier die het zou uitzoeken.
Nog niks gehoord maar hij gaat hier achteraan.

Dat het lang duurt kan ik niet ontkennen, maar nu wordt ik in een slecht daglicht gesteld.
De overige 3000 klanten die WEL tevreden zijn reageren hier natuurlijk niet.

Problemen in deze branche blijf je houden.
Wil je 100% zekerheid, koop dan bij Xbox zelf voor €60,-.
Mijn site is zeker te vertrouwen maar er gaan af en toe wat dingen mis

Ik hoop dat iedereen begrijpt hoe deze markt in elkaar steekt.
Iedereen kan zeggen dat de code al eens eerder ingewisseld is, daarom moet de leverancier dit uizoeken of het niet zijn fout is geweest aangezien ik iederen code maar aan 1 iemand verstrek.

Dan nog even uitleg aan de klanten die eind december/begin januari besteld hebben.
Door een erg vertraagde levering zijn alle leveringen opgeschoven waardoor ik niet aan de termijn kon voldoen.
Ik heb de klanten hier wel van op de hoogte gehouden zodat ze het niet dingen wantrouwen.
Alles is inmiddels geleverd en ook zijn er weer kaarten op voorraad. (Dit staat ook aangegeven onder het product)

Laatst bewerkt:
beste davy , wij hebben gezegd dat de code volgens de xbox invalid was , dit kon je ook zien in het filmpje dat we maakten , hopelijk heb je deze ook bekeken. dit wil dus zeggen dan hij of al gebruikt is , of een typfout inzit.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen

Ik heb 1 week geleden de code ontvangen. Nadat ik meerdere mailtjes gestuurd heb. Wat voor mij de doorslag gegeven heb is dat ik met me zakelijke account gemaild heb. Dus bij deze probeer het hiermee als je een zakelijke account heb teminste.

Verder is dit voor mij de laatste keer dat ik heb daar besteld heb want ik ga liever gewoon naar de winkel en krijg je gelijk die code mee.

Bij deze iedereen succes als je daar nog een bestelling staat. Ik hoop dat jullie hem krijgen ookal duurt het soms wat lang.

groetjes

Wouter Versteeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan