niet meer verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan de Ruyter

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2000
Schijnbaar is er iets verandert aan instellingen tussen windows xp sp 2 en outlook 2003, deze combinatie heeft geruime tijd goed gewerkt.
Echter nu kan ik nog wel ontvangen maar niet meer verzenden, zodra ik een mail maak en op verzenden druk krijg ik een melding in een scherm:
Microsoft Office Word (daaronder staat dan)
Interface is niet geregistreerd.

Via bv incridimail kan ik wel ontvangen en verzenden dus er is niets mis met de verbinding.

Weet iemand waar dit aan kan liggen.

Alvast bedankt voor de moeite

Kijk toch eens goed de instellingen na van outlook 2003 want dat zou daar aan moeten liggen, het verzend protocol smtp zou moeten goed staan.
Heb je mischien 2 adressen bij meerdere providers lopen qua email.
het kan zo zijn dat je namelijk maar 1 provider voor verzending mag gebruiken qua smtp instelling.
Dat heb ik hier met Freeonline en tiscali.

grtjs jjw

Geplaatst door jjw
Kijk toch eens goed de instellingen na van outlook 2003 want dat zou daar aan moeten liggen, het verzend protocol smtp zou moeten goed staan.
Heb je mischien 2 adressen bij meerdere providers lopen qua email.
het kan zo zijn dat je namelijk maar 1 provider voor verzending mag gebruiken qua smtp instelling.
Dat heb ik hier met Freeonline en tiscali.

grtjs jjw

De instellingen heb ik gecontroleerd en deze werken allemaal goed, ik heb wel verschillende providers in deze lijst staan maar die stonden daar al zeer lang.

Ik denk dat er ergens een instelling is aangepast of door mij zelf of door een ader programma.

Nou laat ik nu precies hetzelfde probleem hebben sinds vandaag. Bij mij staat bij mijn weten ook alles goed. Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Groeten Daan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan