Niet mogelijk C uit te breiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thundersheep

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
32
Het is niet mogelijk mijn C uit te breiden. (zie screenshot).
Ik heb ook geprobeerd m'n vrije D ruimte toe te voegen aan recovery om zodoende met een work around het daar weer af te halen en aan C toe te voegen, maar ook dat is niet mogelijk.
C en Recovery zijn untouchable :(
Wat te doen?

Knipsel.jpg
 
Zodra Windows er eenmaal opstaat is het niet meer mogelijk dit te wijzigen, dat had bij de installatie gemoeten. Soms wil dit nog wel met tools, bekijk deze eens.
 
Kan gewoon met 3e party tools zoals al gegeven of met minitool.
Je zou de logische stations kunnen verkleinen, zo ja dan dien je ook de extended partitie te verkleinen waar ze in staan, en dat aan de voorkant, da de parties die ervoor staan opschuiven naar rechts en de unallocated space die is ontstaan naast de c: zien te krijgen, dan kun je de c: vergroten.

Doe een apply per handeling om problemen te verkomen.

Oefen met een oude schijf in een desktop indien mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
als de partities te gefragmenteerd zijn gaat het ook niet, defragmenteren kan een oplossing zijn.
 
Gaat prima zonder defragmenteren wat sowieso onzin is om te doen, hoe kom je aan die wijsheid?
 
Gaat prima zonder defragmenteren wat sowieso onzin is om te doen, hoe kom je aan die wijsheid?

zelf meegemaakt, onmogelijk om mijn partities op een 2 TB aan te passen, na tip van iemand gedefragmenteerd, en alles werkte.
 
Ik heb nog nooit meegemaakt dat je moest defragmenteren, maar laat Thundersheep eerst maar eens 3rd party tools proberen.
 
Met de Windows tools zelf wel, maar met 3rd parties geloof ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan