niet nader omschreven fout outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Hallo
Ik gebruik msoutlook 2003
Van het ene op het andere moment kreeg ik de volgende mededeling: niet nader omschreven fout. Ik kan geen email meer verzenden maar wel ontvangen.
Ook al zet ik mijn nod virusscanner uit krijg ik dezelfde mededeling.

Ik heb het volgende uitgeprobeerd:
herstel punt gemaakt
outlook opnieuw geinstalleerd.

wat nu!!
 
Kan je op webmail wel e-mail verzenden en ontvangen? (Probeer es een mailtje naar jezelf te versturen.)

Zo ja, dan moet je in Outlook het account verwijderen en opnieuw aanmaken.

Als er een foutnummer bij staat (0x800...), dan kun je die opzoeken op de website van microsoft en dan weet je wat er scheelt en wat je dan daaraan kunt doen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat Outlook geen foutcode opgeeft als er een fout is.
 
Laatst bewerkt:
Hallo bedankt voor de info
kan wel via hotmail een email verzenden dus daar ligt het niet aan.

Ik krijg geen foutmelding alleen niet nader omschreven fout verder niets.
 
Ga in Outlook naar Extra --> Accounts. Je kan eerst bij de Eigenschappen kijken hoe het Account nu staat ingesteld. Je kan het voor de zekerheid even opschrijven. Dan selecteer je het Account en klik op Verwijderen. Daarna klik je op Toevoegen --> E-mail. Dan krijg je de Wizard om een nieuwe Account op te stellen.

Probeer daarna eens of het werkt. Succes!
 
Oke ik ben dus nu zover dat ik de volgende fout krijg

msword is ingesteld als e-maileditor. word is echter niet beschikbaar (kan word gewoon openen en gebruiken!), niet geinstalleerd of eenandere versie dan outlook. I.p.v. hiervan wordt de outlook editor gebruikt. Fout in de OLE-registratie. Het programma is niet juist geinstalleerd. Voer Setup van het programma uit.

Ik heb zowel word als outlook opnieuw geinstalleerd echter zonder resultaat.....!!:evil:
 
Probeer dit eens....
Ga naar Start -> uitvoeren en tik in het venster: regsvr32 ole32.dll
[met de spatie ertussen] dan OK......
 
Wij laten ons niet naa.en door Bill Gates en zijn grappen! :D

Succes verder! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan