niet nederlandstalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Hallo,

Ik heb Windows Office XP professional NL aangeschaft. UIt de naam dacht ik te kunnen opmaken dat dit een nederlandstalige versie betrof. De installatie is wel in het nederlands en ook het etiket op de cdrom, maar de programma's verder niet. Ik heb het produkt kunnen ruilen, maar bij de volgende was het weer zo.
Is er misschien een mogelijkheid dat ik vanuit mijn computer (XP) de taal van de menu's e.d. kan instellen? Bij de installatie wordt geen mogelijkheid gegeven om een taal te kiezen. De verkoper geeft verder ook geen informatie.
Help?

:)

Als het de nederlandse versie is moet het nederlands weergeven.
Dus laat de winkel het effe lekker uit testen bij hun misschien toch een foutje wat betreft cd,s?

Heb je toevallig Windows XP in het engels?

En anders ga eens naar Start -> Alle programma's -> Microsoft Office-hulpprogramma's -> Microsoft Office XP-taalinstellingen.

Laatst bewerkt:
Oh, ik zie nu je volgende 2 zinnen, effe proberen..

Bij Beschikbare talen staat onder "Alle Schriften" geen nederlands, bij "Ingeschakelde talen" staat wel nederlands, maar dan niet met zwarte letters, Engels staat er wel met zwarte letters. Die heb ik verwijderd, nu staat alleen nederlands er nog, maar niet geactiveerd dan (denk ik).

Onderaan staat bij standaardversie van Microsoft Office: Nederlands.

En dit alles lijkt niet te helpen..

ik heb inmiddels het goedje teruggestuurd naar de leverancier, maar ik weet eigenlijk al bijna zeker dat de volgende die ik krijg weer hetzelfde probleem heeft, dus als iemand nog een tip heeft: graag!

PLEASE

Ik heb dus inderdaad een nieuwe cdrom gekregen en weer is hij in het engels. Ik heb tijdens installatie goed gekeken of er taalopties waren, maar die waren er niet. Bij microsoft office taalinstellingen krijg ik het ook niet voor elkaar. kan iemand bij ASLJEBLIEFT helpen????

Heb ik toevalligerwijs net gedownload inderdaad. Maar hij installeert hem niet, hij zegt iets in de trent van dat hij de verwachte bestanden niet heeft aangetroffen oid. Nog andere tips?

Ik heb hetzelfde probleem onder M.O. "Pro"

Vandaar maar weer s onder de aandacht brengen dacht ik :)

Groet Peter

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het instaleren van de service Multilingual User Interface Pack krijg ik ook de melding:" the expected version of this product was not found"
Is het bij jullie al opgelost?
zoja? hoedan?

Bij de installatie van MsOffice wordt nogal eens uitgegaan van de land- en taalinstellingen onder Windows.

Je vindt deze terug onder Landinstellingen in het Configuratiescherm (WinXP)

Tabblad Landinstellingen:
bij 'Standaarden en Notaties': Nederlands (Nederland)
bij 'Locatie' (onderaan): Nederland

Tabblad Talen; knop 'Details...'
onder 'Geïnstalleerde services': Alleen NL en bij Toetsenbord één toetsenbordindeling (waarsch. VS internatonal)

De actieve taal en toetsenbordinstellingen zijn vet weergegeven.

Mogelijk dat je voor installatie daar eerst e.e.a. in moetstellen op het Nederlandse taalgebied.

De instellingen zoals je hierboven beschrijft stonden voor de installatie al goed. Toch lukt het niet om het in het nederlands om te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan