niet op outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Hallo,

Ik heb een Asus ee netbook. draadloos internet en heeft het een tijdje goed gedaan.
Nu zie ik dat de verbinding uitstekend is maar als ik het icoontje van ie aanklik dan doet hij niets en keert na een luttele seconde weer terug naar het bureaublad. Iemand enig idee wat dit is of veroorzaakt?

Ik heb AVG er al afgehaald om te kijken of een firewall blokeerde, alleen dat moet het probleem niet zijn omdat hij ervoor het gewoon deed toch?

Alvast bedankt voor de hulp!

Jerry

Jouw topic naam geeft aan "niet op outlook" in je post heb je het over ie (Internet Explorer) ;)
Om te beginnen, je hebt wel verbinding met jouw (draadloze)netwerk ?

Ie

je hebt gelijk

1. het is IE
2. de verbinding staat op "uitstekend"

sorry voor t misversand

Heb je al een alternatieve browser geprobeerd ? (bijvoorbeeld firefox)
Gewoon om even te testen, want ik kwam laatst met IE ook het net niet op terwijl ik met FF geen problemen had. Al werkt het nu allebei weer.

Laatst bewerkt:
Advies

Fijn die tip, maar in alle eerlijkheid

Iemand met een nieuwe auto die het altijd gedaan heeft en het nu (even) niet doet geef je toch ook niet het advies meteen in te ruilen?:rolleyes:

Kortom, ik zou graag een advies willen op het mogelijke probleem
Ik heb een verbinding maar iets blokkeert wat kan het zijn

Jerry

Het kan ook gewoon een fout in een van de bestanden van IE zijn, ik denk niet dat er iets geblocked wordt. Heb je ook even op spyware gecontroleerd?

Jerry we geven niet het advies IE in te ruilen, als je goed had gelezen had je gezien dat ik het had over "testen". Als iets namelijk je verbinding blokkeert zou dit ook moeten gelden voor Firefox en niet alleen IE.
Maar inderdaad een check op virussen/spyware is nooit weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan