Niet opgeslagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjonn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjonn

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Mijn Word reageerde niet meer, ik kreeg een wit scherm. Ik kreeg niet meer de kans op mijn bestand op te slaan. En toen ik Word opnieuw opende kreeg ik geen recovery (of hoe het ook heet). Is er een kans dat ik mijn bestand nog terug kan halen? Via een BAK-file ofzo ?

Groet

Staat Autoherstel-gegevens wel aangevinkt? Is dat niet het geval dan ben ik bang dat je het document kwijt bent.
Normaal gesproken zou je, wanneer je Word opstart (niet middels een bestaand document) één of meerdere Autoherstel-bestanden moeten zien in een apart venster aan de linkerkant.

Autoherstel staat aan, die bestanden aan de linkerkant heb ik niet gezien, dus volgens mij waren ze er niet.
Groet

C:\users\jouw naam\AppData\Roaming\Microsoft\Word

Zo ongeveer zal het pad er uitzien waar je kunt kijken voor een autoherstel-bestand.

Ik kan niks vinden. Kan ik niet zoeken naar .bak files?

Er is een heel klein kansje dat als je je computer herstart en Word opent, er automatisch als "laatste kans" ongevraagd een autoherstel-bestand opent.

Verder geef ik je geen kans van slagen.

Wel een tip voor de volgende keer: geef, voordat je ook maar één letter getypt hebt, het bestand een naam.

Ik had mijn bestand al een naam gegeven ik heb 'm ongeveer halverwege gesaved. Maar ik kan geen back-up file vinden. Toch bedankt voor je hulp.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan