Niet opstarten van de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daneron

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
186
Goedendag, sinds de installatie van xp sp2 starten m'n pc's ( 4 ) soms niet op. Als de pc wordt opgestart dan blijft de monitor in de standby modus staan en is niet aan te krijgen, ik kan dus niet zien welke melding op het scherm komt, de powerled van de pc blijft gewoon branden. Of de pc in de bios blijft hangen weet ik dus niet. Dit komt enkele malen per week voor nadat de pc de hele nacht uit is geweest ( 8 uur uit geweest ). Zoals ik al aangaf heb ik dit ook bij m'n laptop en andere pc's met normale configuratie's. Heb de slaapstand uitgeschakeld maar dit hielp niet. De pc is opnieuw geinstalleerd met alle nieuwe updates en patches. Onder normale config. bedoel ik dus geen scsi of iets dergelijks, de hardware bestaat uit asus md, wd harddisk en geforce ti4200128 videok.

Is dit een bug in xp?

Heeft iemand voor mij een optie om te bekijken?

alvast bedankt.

mvrg.
 
ik denk eerder dat het ergens aan je cd ligt! Want je hebt 4(!) pc's die dat hebben. En dat is echt geen toeval. Als ik jou was zou proberen een cd'tje te lenen en kijken of het daar wel mee lukt
 
Dit probleem speelt zich wel vaker af!aangeraden wordt om sp2 te verwijderen,dan draait de boel weer normaal,maar een oplossing/uitleg heb ik hier niet voor.:confused:
 
Geplaatst door Rimsic
ik denk eerder dat het ergens aan je cd ligt! Want je hebt 4(!) pc's die dat hebben. En dat is echt geen toeval. Als ik jou was zou proberen een cd'tje te lenen en kijken of het daar wel mee lukt

Nee, het zijn verschillende versie's ! De 1 is een update sp2 via het internet, de ander is een xp cd met sp2 er al op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan