Niet overal geluid bij

Status
Niet open voor verdere reacties.

smallcat

Verenigingslid
Lid geworden
16 dec 2002
Ik heb op de PC van mijn vriendin WindowsXP-SP2 opnieuw geïnstalleerd. Nu krijgt ze wel geluid bij ITunes en Mediaplayer, maar verder niet. Dus als er geluid is op een website hoort ze het niet. Volgens mij heb ik de geluidskaart correct geïnstalleerd, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Het is een Creative Sound Blaster Live-geluidskaart.

staan er nog uitroep tekens in apparaat beheer
staat er soms ergens iets gedempt??

Hallo Bertus, Het heeft even geduurd, maar omdat het de PC van mijn vriendin is, staat ie niet bij de hand. Ik heb gekeken bij "Geluiden en audioapparaten" en daar staat dat er geen audio-apparaat is. Dit snap ik niet, omdat uit de boxjes wel gewoon geluid komt (bij ITunes en Mediaplayer tenminste).
Bij Apparaatbeheer staan verder geen gele uitroeptekens.

Na de Windows installatie eerst de chipset drivers geinstalleerd???

Bij Apparaatbeheer aangegeven dat het stuurprogramma bijgewerkt moet worden. Kreeg toen de melding dat er geen betere software voor de hardware gevonden werd dan wat er al geïnstalleerd is.

Wat zijn "chipsetdrivers" en hoe kan ik die installeren? En word dat niet automatisch bij de installatie van Windows gedaan?

chipset drivers zijn algemene drivers voor je moederboard en staan op de cd die je bij je moederboard hebt gekregen ,of anders kijken bij de fabrikant van je moederboard op het net

Deze instellingen al gecontroleerd?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan