Niet SP2 compatible

Status
Niet open voor verdere reacties.

adwinderbie

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2003
Beste mensen,

Ik heb van de week een computer gekocht en deze is vandaag binnengekomen, nu is het me opgevallen dat windows SP2 (service pack 2)hierop geinstalleerd staat. Nu loopt internet in ons huis wireless en toen ik de driver wilde installeren krijg ik het befaamde bsod... na enige research blijkt dat deze bepaalde driver niet geaccepteerd wordt door SP2 van windows. Is er een manier om SP2 te verwijderen zodat ik ook van internet op mijn nieuwe pc kan genieten?

SP2 was wel al geinstalleerd toen ik de computer kreeg..

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
SP 2 verwijderen is niet de manier, hierdoor ga je xp weer lek maken voor de trojans en dergelijke.
Maar om met je computer wireless te gaan zou ik eerst de instellingen maken met een kabeltje er an en dan ook meteen de draadloze driver installeren.
Dan kun je deze misschien ook meteen van het internet halen.
Misschien is het wel handig om de foutmelding van je bsod te vermelden en als je dan ook nog even verteld welke router jullie gebruiken en welke adapter daar bij hoort dan wordt het helemaal makkelijker.

Dat wat ik zo snel lees gaat dit over usb 2 staat er bij hardware een fout.
Misschien is je usb niet goed geinstalleerd.
Kijk hier eens.

Ja ik dacht ook dat het in het begin aan mijn usb lag, opnieuw gereset en de usb goed geinstalleerd.. met alle andere usb devices werkt het wel gewoon goed, alleen elke keer als ik dat sticky erin doe dan krijg ik dat scherm.. erg irritant

heb je een ander stickie probeer die dan eens deze kan wel stuk zijn
;)

jup ook al geprobeerd, en trouwens al ik dit zelfde sticky weer terug stop in mn oude computer dan werkt het wel weer, op internet stond dat het niet SP2 compatible was omdat deze driver te ''los'' geschreven was.. daardoor kwam er de hele tijd een fout, maar wat kan ik hier nou aan doen?!

jup ook al geprobeerd, en trouwens al ik dit zelfde sticky weer terug stop in mn oude computer dan werkt het wel weer, op internet stond dat het niet SP2 compatible was omdat deze driver te ''los'' geschreven was.. daardoor kwam er de hele tijd een fout, maar wat kan ik hier nou aan doen?!

ja die drivers heb ik ook al geprobeerd te installeren, het installeren ging opzich ook allemaal wel goed.. maar als ik dan weer het sticky erin steek krijg ik nog steeds die stomme foutmelding met dat ontzettend irritante blauwe scherm :(

heb je al bij hardware gekeken of daar een geel vraagteken staat.

nee die is er niet meer, was er in het begin wel, maar na installeren van de driver is hij weg, alleen blijft die error wel komen. de driver enzo pakt hij nu wel, maar als je het sticky erin doet dan komt hij weer met dezelfde error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan