niet te verwijderen bestanden in incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb incredimail van mijn computer moeten verwijderen. Dit omdat ik emailtjes kreeg die virussen bevatten. Deze mailtjes kreeg ik niet verwijderd uit mijn postvak de enige optie was incredimail in zijn totaal verwijderen.
Op zich vind ik het een geweldig programma maar voor ik het opnieuw installeer zou ik graag willen weten of er een andere manier is om besmette post te verwijderen.
Wat ik ook jammer vind is dat je bij incredimail eerst naar je eigen account moet gaan (bv als de kinderen op hun account aan het computeren zijn) om je mail te kunnen lezen of is dit ook in te stellen net zoals je inlogd bij je browser?

anders pc opnieuw opstarte heb je het programma nog in het menu start staan. Dan moet je hem daar ff uitschakelen

Geplaatst door Raymond Bos
Beetje virusscanner doet het voor je!! Heb je die niet?
Natuurlijk heb ik een virusscanner maar die kreeg het ook niet weg anders zou ik deze vraag toch niet gesteld hebben.

Geplaatst door Sjord
anders pc opnieuw opstarte heb je het programma nog in het menu start staan. Dan moet je hem daar ff uitschakelen
Ook het opnieuw opstarten en uitschakele in het menu start werkte niet.

bestanden incredimail zijn verwijderd

Na het verwijderen van het virus Netsky P welke mijn
antivirusprogramma helaas had doorgelaten was het geen probleem meer om incredimail te verwijderen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan