niet te verwijderen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

palderhout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Beste Helpmij-leden,

twee weken geleden kreeg ik voor mijn verjaardag zo'n mooie digitale fotolijst van Philips: Photo Frame. We zijn nu al twee weken bezig om dit frame aan de praat te krijgen, maar blijven stuiten op de melding "Not connected" op het scherm van de pc, terwijl het frame wel degelijk connected is (en dat staat ook op het scherm van het frame).

Nu hebben we geprobeerd de bijbehorende software te verwijderen, maar dat lukt niet: de bestanden resen.dll en PhotoManagerPhilips.exe zijn niet te verwijderen, we blijven de melding krijgen dat het programma actief is - terwijl dit niet zo is.

Van mijn zwager kregen we de tip om in de lijst Services het programma te zoeken en te stoppen, maar in Services vind ik het niet terug.

Inmiddels is mijn man zwaar chagrijnig ;) , maar heb ik de hoop nog niet opgegeven. Is er iemand die raad weet?

Bij voorbaat heel erg bedankt!! :)

Zoek even op google naar......unlocker......daar moet het mee lukken !!

Groet
Ger

probleem opgelost

Met behulp van Unlocker is het gelukt de bestanden te verwijderen - zoals ik inderdaad ook op het Forum had kunnen lezen. Ik hoop op enig mededogen te mogen rekenen - dit was mijn eerste forum-ervaring.....

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan