niet te vinden probleem in vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

cdadanny

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
heb een ultimate 64bit en sinds gisteren heb ik het volgende probleem. Na s'avonds gewoon af te sluiten krijg ik s'anderdaags de pc niet meer opgestart. tzz tergend traag met time out error als gevolg. Mijn pc bezit 8 gb ram en is quad Q9300 op 2.5 Ghz. 2 Nvidia GT9600 in sli , enz .. snelheid gewend dus. Maar als ik probeer in veilige modus op te starten kom ik na een lange tijd wachten via MSCONFIG (systeemconfiguraties- computer opstarten - geavanceerde opstartopties ) terecht en kan ik het aantal cpu's ingeven en het maximaal geheugen. wel dit geheugen staat op 256 mb ( daarom zo traag ) . Als ik de waarde verander , dan komt de 256 terug. soms na 10 keer proberen kan ik toch 8196 ingeven en wanneer ik dan daarna terug opstart is het goed tot ik files verander in opstarten ( ook in configuratiemenu ) . Ik heb geen virussen,spy of maleware maar ben wel radeloos want ik vind het niet .

probeer dat eens

hallo, kijkt eens of je met iets meer overklokking het kan behelpen, mits je zoveel ram en snelheid bezit zou ik dat eens proberen

hallo, kijkt eens of je met iets meer overklokking het kan behelpen, mits je zoveel ram en snelheid bezit zou ik dat eens proberen

Dat slaat werkelijk helemaal nergens op...........................

@TS: welk merk voeding zit er in die PC en hoeveel Watt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan