Niet tevreden over Canon MP250 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb net een Canon MP250 gekocht.
Nu van in het begin heb ik telkens wanneer ik een afbeelding afdruk horizontale strepen hierin.(zij bijlage)
Heb hem al terug uitgelijnd,koppen laten reinigen en zelfs de cartridges vervangen maar het blijft dus.
Nu heb ik wel gemerkt wanneer ik de afdrukkwaliteit op "hoogste" zet de strepen weg zijn.
Maar als ik telkens wanneer ik een website of iets met een afbeelding afdruk de kwaliteit op hoogste moet zetten dan mijn inkt snel op zijn.
Wanneer ik een foto afdruk op foto papier op de hoogste kwaliteit is deze echter ook niet goed.
Met mijn vorige HP's van dezelfde prijsklasse heb ik dit probleem nooit gehad.

Is dit normaal bij Canon want dan gaat hij morgen terug naar de winkel ?IMG_0002.jpeg_01.jpg

Laatst bewerkt:
Kan jij mij misschien iets zeggen over de printkoppen ?
Is dat hetzelfde als bij een HP, worden deze mee met de inkt vervangen of blijven deze altijd zitten ?

Zou het zo niet weten, kun je zien aan de ondezijde van het inktpatroon, vermoed wel hetzelfde systeem als HP, bij Epson b.v. zit er alleen een gat voor de inkttoevoer naar de spuitkop, bij HP zie je de spuitkop zitten aan de onderzijde.

De spuitknop zit op de cartridge zelf.
Nu komt de printer van Kruidvat en deze hebben met de garantie niets te maken, dus alles moet via Canon gaan en zou hem dus moeten opsturen.
Weet niet of het nog de moeite is, gaat over een printer van 50 euro, wanneer die dan ook nog eens terug komt met een lege cartridge kan ik al beter een nieuwe printer gaan halen.

Je stuurt het product tezamen met de factuur of aankoopbewijs volgens onze aanwijzingen op naar Kruidvat Retail of de A-merkleverancier. We vergoeden de gemaakte verzendkosten voor het toesturen van het defecte product.

Dus opsturen in dit geval naar Canon.

Rare manier van garantie verlenen, persoonlijk zou ik hem bij het filiaal laten staan, laten die het maar opsturen ofzo, kan er niet zo goed tegen.:evil: ;)

Volgende aankoop maar niet meer bij zo'n zaak denk ik.

Mag geen reclame maken, maar laatst een voeding overleden van een router van 1½ jaar oud, werd gewoon omgeruild bij BCC, opgelost.

Is intussen opgehaald door UPS en naar externe firma gestuurd om na te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan